Matte topcoat van Diamond Cosmetics

Ik heb woensdag de matte topcoat van Diamond Cosmetics besteld, en hij is binnen gekomen vanmiddag :grinning:
Helaas werkte ik fijn tot 6 uur dus kon ik geen foto’s maken bij daglicht, maar ik zal morgen een poging doen.

Ik heb het nu even over mijn blauwe metallic nagellak heen gedaan, en het ziet er best wel gaaf uit. :slightly_smiling_face: Morgen ga ik voor mat rood, daar zal ik foto’s van maken voor de liefhebbers. (: Dan zal ik ook kijken hoe goed hij blijft zitten etc.
(Een aantal mensen vroegen om een recensie, vandaar. ^^)

http://www.boozyshop.nl/wp-content/uploads/wpsc/product_images/Mattetopcoat-4.jpg

Hebben meerdere mensen de matte topcoat?
Wat vinden jullie ervan?

Ik heb de mijne trouwens gekocht bij Boozyshop voor 4,99.

Ik zou wel graag foto’s willen zien eigenlijk! ben al een tijdje opzoek naar matte nagellak, en ook zo’n topcoat dus maar vraag ik me af of dat echt je (glimmende) nagellak mat maakt als dat zo is dan bestel ik hem meteen.

leuk dat je even foto’s gaat laten zien enzo! (:

ben benieuwd. wel posten heh

Leuk, ik heb geen matte topcoat. Laatst was er wel een op girlscene te koop maar dat meisje verkocht hem aan iemand anders terwijl ik eerder was, meh.
Ben benieuwd hoe goed hij werkt :wink:

up

Ben benieuwd!

Fotofotofoto!

Foto (ben benieuwt)

Foto =)
Kun je die trouwens ook gewoon in de winkel kopen?

Foto foto foto please!

^ Up, ik wil nog steeds weten of het in de winkel te koop is of niet.

oooh ik ben benieuwd! als die goed is ga ik hem zeker ook kopen!

Volgens mij niet, heb alleen nog maar gehoord dat mensen hem via boozyshop.nl hadden.

Ja ik weet dat ik een oud/dood topic up. Maar ik heb een vraag.

Weet iemand of waar ik deze topcoat kan kopen, behalve op boozyshop.nl. Want daar is 'ie namelijk al een tijdje uitverkocht en ik weet niet of die nog binnenkomt?

wil ik ook weten!

Nog altijd geen foto’s :frowning_face: