Matte bronzer voor een lichte huid

Weet iemand waar ik een niet al te dure matte bronzer kan kopen voor mensen met een heel lichte huid? Alvast bedankt!

Ik heb er een van catrice, wel een beetje sparkly maar MEGA groot en bij mijn lichte huid werkt ie mooi :slightly_smiling_face:

Of is het geen catrice? Nouja iig kruidvat!

Hema :wink:

Uh… niet te duur. L’oreal of zo? Volgens mij ook wel een goeie kwaliteit.

als het die van de jip en janneke collectie is; die heb ik gisteren gekocht en hij is super glitterig helaas!

Hema heeft een hele fijne!

haha die is leuk ik wilde 'm ook, maar jammer ze zijn iets van 4,- volgens mij?

Ik heb een matte bronzer van etos eigen merk, hij is supeer goed , heb hem al bekant 3 jaar en hij is nog mooi en je doet er lang mee, ik doe hem altijd over mijn foundation
(ik ben zelf best bleek/beetje sproetjes) mr ik lijk met die bronzer stukke bruiner!

Essence sun kissed ofzo, voor blond of bruin haar!, en hij is mat. en 2.20/3.50.

hump?

Hema heeft een bijna matte bronzer, voor een lichte huid, is van de jip en janneke collectie.

en die is me toch een partij fijn… O.o =D

hump?

die heb ik dus, maar ik vind hem echt veeeel te glitterig :frowning_face:

Ik heb zelf ook een lichte huid, & gebruik de bronzer van dior, eigenlijk is hij ook een highlighter, maar je kan het net zo goed als bronzer gebruiken, omdat er verschillende kleuren inzitten. ( 002 amber diamond geloof ik? )
Oké, je vroeg om een goedkoop product, dus sorry dat ik met dior kom aanzetten, maar als je bv. een bronzer in het kruidvat koopt, is hij vaak erg donker ( spreek uit ervaring ) & die van dior is een goeie investering, want hij gaat eeeeeeeerg lang mee! Zeker twee jaar ofzo, en hij is ook highlightend, wat ook weer een pluspunt is. ( Zelf gebruik ik enkel de highlighter die erin zit, omdat ik bronzer niet zoo vind )
Hij kost 38 euro geloof ik…
Misschien iets voor je verjaardag? Het is het echt wel waard enzo (:

Nee je moet niet die van de jip en janneke lijn hebben!

Ik volg een blog, simplysuzy.nl en de eigenaresse heeft ook een heel erg lichte huid. Als matte bronzer raadt zij NYX blush - Taupe aan. Klik hier voor het artikel . Hij kost ¤7,00 plus verzendkosten bij boozyshop.nl
Hoop dat je dr wat aan hebt!

up!