Maten Minnetonka's

Ik wil graag minntonka’s kopen, maar ik heb gehoord dat ze erg uitlopen. Nu twijfel ik tussen 2 maten. Zijn er hier mensen met minnetonka’s die er ervaring mee hebben?

Ik heb net nieuwe!
Ik heb normaal maat 40, ik heb 39 gekocht. Ze zaten wel een beetje strak in de winkel maar nu zijn ze al een beetje uitgelopen.

Ik heb ook nieuwe. Heb 41 genomen terwijl ik maat 40,5 heb, omdat 40 echt veeeel te strak zat. Weet niet hoe het zit met uitlopen trouwens, maar je merkte wel dat die ene die in de winkel had gestaan om te passen ruimer zat dan die die in het magazijn gelegen had. Ze zaten allebei wel goed trouwens, dus ik kan je ook niet echt verder helpen. Misschien kunnen ze je in de winkel tips geven?

Dankjulliewel!

Nou, ik kan heel goedkoop een paar overnemen maar die zijn dus eigenlijk een maatje te klein. Maar als ik dit zo hoor denk ik dat ik het gewoon ga doen :slightly_smiling_face:

Ze zeiden in de winkel tegen mij trouwens dat het zo erg uitloopt omdat het suede is.

Waar kun je minnetonka’s eignelijk kopen, behalve online?
(Ik woon wel vlakbij Amsterdam, maar ik heb er nooit echt op gelet eigenlijk)
maar geen idee van de maat sorry

Bij schoenenwinkels die merken verkopen! Nouja, ik heb ze bij Schmidt ofzo gekocht.

toen ik ze net had gekocht zaten ze ietsje strak, maar na een tijdje zaten ze perfect

welke ga je overnemen? want die ene met die veter aan de voorkant; die liepen bij mij erg uit, had maat 40 maar had zeker 39 kunnen nemen
en heb voor die ene met alleen een rits aan de achterzeide dus 39 genomen, eerst vrij strak en deed pijn, maar heb hem door een vriendin in rome laten uitlopen en nu zitten ze perfect :grinning: haha

Ik heb ook één maat kleiner gekocht dan wat ik normaal draag, en ze zitten nog steeds perfect (na 1 jaar dragen)