Maten jeans Zara

Hoi allemaal!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de broeken van de Zara? De een zegt dat je een maat groter moet nemen. De ander zegt dat ze gewoon normaal vallen. Normaal gesproken heb ik breedtemaat 26 ongeveer. Volgens de maattabel van de Zara kom ik uit op maat 34. Zou ik dan een 34 moeten bestellen, of een maatje groter?

(Normaal gesproken bestel ik bijna geen broeken. Maar door alle drukte met stage en werken heb ik helaas geen tijd om te winkelen. Dus vandaar dat ik graag wil bestellen)

Bedankt alvast :slightly_smiling_face:

De maten van de zara vielen, de laatste keer dat ik daar winkelde, idioot klein. Maat 36 die ik normaal heb, moest ik toen een 40 voor pakken.

Bij elke soort jeans is het anders. Bij ene winkel heb je 36 en de ander 40.
Ik winkel niet zo vaak bij de Zara. Terwijl het een super leuke winkel is.

Hangt er ook nog vanaf welke jeans je hebt. Bij Zara verkopen ze de brands Woman, Basic en Trafaluc. Trafaluc valt vaak heel klein, maar Woman en Basic vallen over het algemeen vrij normaal naar mijn ervaring.

Ik heb 2 broeken van de zara, en die vallen bij mij als een normale 36. Ze vallen bij mij zeker niet te klein, normaal heb ik namelijk ook maat 34 of 36 van broeken.