maten Fringe bikini van ebay

Hoi, even snel een vraag aan meiden met een fringe bikini (van ebay). Hoe vallen de maten? Ik twijfel erg over de maat… Ze zeggen dat de fringe bikinis een maat kleiner uitvallen. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee? Ik heb normaal maat m van broekjes en tops van bikinis van h&m. En heb cup b/klein e c. Weet dus niet of ik nu m of l moet nemen van de fringe bikini. Het gaat om zo’n zwarte met zo’n broekje met ronde gaten.

Volgens mij vallen ze echt super klein uit, heb m zelf niet maar zoals ik gelezen heb moet je zelfs 2 maten groter bestellen

Waarom vraag/zoek je dit niet in het Ebay topic, daar zijn die dingen massaal aangeschaft en praten genoeg mensen er over.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/show-je-laatste-ebay-aankoop-4-241287.20000.html

Ja, ik heb er één gekocht.
Het broekje moet je denk ik echt wel 2 maten groter nemen, want anders pas je hem gewoon niet.
En ik zou hem niet nemen als je een grotere cup hebt dan 80B.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! :slightly_smiling_face:

In het Ebay topic had iemand met soortgelijke maten volgens mij inderdaad maat L geprobeerd.
Staat er geen maattabel bij? Dan zou je jezelf even kunnen opmeten.

Kijk eens rond op www.fringebikinis…nl daar kan je kiezen uit verschillende kleuren en je kan zelf je maten samen stellen.

Serieus :pensive:

Slotje!