match of mismatch?

ik heb dit jurkje een paar weken gelezen gekregen, maar aangezien het nog geen weer is voor een strapless jurkje, wil ik het matchen met een jasje. eigenlijk wilde ik een leren jasje, maar die zijn best prijzig. Dit jasje is goedkoper, leuk of niet?

http://i43.tinypic.com/2cxgcgp.jpg

http://i39.tinypic.com/2mhj720.jpg

zou kunnen, leer is denk ik wel leuker (:

nepleer?
haha dit is ook wel leuk…
ik vind het jurkje écht heel erg cool

dit is meer een jas om te dragen als jas, vind ik. misschien een leuke cardigan? of even goed zoeken, het is nu sale, naar een nepleren jasje?

nepleer kan ook wel ja, maar ik heb nog geen geschikt jasje in mijn maat kunnen vinden van nepleer.

Ik zou 't persoonlijk niet doen, even goed door sparen voor een leren jasje. Toentertijd had Bershka voor 100 euro leren jassen - ik leef in dat leren jasje. Of even goed doorzoeken naar een nep leren variant, hoewel ik dan alles wat met stof aan de mouwen zou vermijden. All leather/faux-leather, geen gekke aangenaaide stukjes stof.

eeeh, dat jurkje heb ik ook !

mismatch trouwens.

Ik vind het een match

Heel mooi kleedje,
mooie jas;
maar samen => NONONO

leuk. maar zou het niet zo snel samen doen. misschien als je het hebt aanfoto maken?

Het jasje is wel leuk,
Het jurkje vind ik niet leuk.
Sorry!

x.

mismatch

Ik vind het één freshe match. Ik vind het echt leuk staan samen. Tenminste, hoe ik het voor me zie.

ik heb dat jurkje ook en ik draag hem gewoon met een zwarte bolero!

ik zou er eerder een cardigan bij doen eigenlijk, maar het kan wel

Ik denk dat een bolero leuker staat;)

Ik vind dat shirtje heel erg leuk, en het jasje ook, maar niet bij elkaar…
ik denk dat een gewoon vestje er ook wel leuk bij staat ! =D

cardigan ??

ik vind van niet want ik vind dat je zulke jasjes dicht moet dragen, of niet moet dragen, en als je 'm dicht draagt over dat jurkje achtig, zie je dat jurkje-effect niet meer,
je moet er gewoon zo’n zwarte bolero over doen :grin:

Hooooi dat jurkje heb ik ook
ik doe gewoon met zo’n zwart basiccardigangeval