Masturberen

Njaahh; Dat is eigenlk een mini-vibrator :slightly_smiling_face:
Eigenlijk is het niet zo vies hoorr, je steekt niet de tandenborstel zelf erin fz. Ik heb het zelf niet, maar ik heb het in de Flair gelezen :’)

nee mensen met een tandenborsten hebben denk ik 1 voor hun lichaam blabblala en 1 voor hun tanden! toch?

Ja maar het idee vind ik best wel goor. xD
Je gaat toch ook niet je vibrator daarna in je mond stoppen? o__O

Tjahh, Het klinkt idd wel vies xP
Maar volgens mij wassen die mensen daarna hun tandenborstel wel af hoor! Anders zou het té goor zijn x’)

NJa ik vinger nooit , heb een mini vibrator uit een boekje mr gebruik hem niet , mr als je logisch denk : de piemol van je vriend steek je toch ook soms in je … en soms in je mond ?X’D

Ik doe dat nooit, ik vind het gewoon echt niks om bij mezelf te doen. Dus doe ik dat niet. En ik kan ook wel lang genoeg zonder seks om te kunnen wachten tot ik een vriend heb en het daar goed mee gaat (qua gevoelens) dat ik er seks mee heb.

Ik vind er zelf niet zoveel aan, maar ik heb het wel eens geprobeerd ja.

Ik heb PRECIES hetzelfde! :grinning: En ik maar denken at ik het enige wezen ben die dit heeft :roll_eyes:

ik heb een vriend en daarmee vind ik het wel genoeg. ik heb mezelf niet nodig

Haha, ik vind de titel van dit topic wel heel erg fout trouwens :angel:

& Ik vind het niet echt… effect hebben? :zipper_mouth_face:

non, doe ik niet aan :slightly_smiling_face:
lijkt me niks.

Ik doe het wel soms , het is lekkerder als je vriendje hem erin stopt (A) :stuck_out_tongue:

Nee, nog nooit gedaan.
En dat is geen grapje.

Ik heb mijn vriend daarvoor. :ok_woman:

je tandenborstel is wel heel smerig…!

me³ ('A)

_

Uhu:P

‘tandenborsten’…?

nou ja, ik hoop het maar voor ze :stuck_out_tongue:

ik ook :slightly_smiling_face:

bananenstekker schreef op 03 februari 2008 @ 17:31:
als ik men vingers gebruik voel ik niet zo veel ik heb liever de harde straal van de douche xD

hoe doe je dat?

en nog wat ik wil me zelf wel vingeren maar hoe?