Masturberen

hoe oud zijn jullie?want ik schaam mij eigelijk voor
mijn leeftijd ik zit in het 1ste middelb. en i kdoe het al

ja ik masturbeer zeker haha, is heel gezond en nodig:P soms 1 keer per week, soms een keer per dag, soms een keer per maand. ligt aan mijn libido

Ik had het gevonden toen ik 8 was, perongeluk. Nooit gestopt !

ik ben 13 en ik massubeer :flushed: is dat heel jong?

Nee dat is niet jong! Normale leeftijd, geen zorgen.

Ik heb een shots bullet vibrator gekocht, morgen wordt hij hopelijk afgeleverd bij een aflever punt :slightly_smiling_face: Ik hoop zo dat ie in een onbekend doosje zit. Maar ik ben erg benieuwd :grinning: Hij was maar 15 euro

Ik kijk zelf nu sinds kort op www.fapmaps.com
Die is vrij nieuw, maar ik vind hem wel fijn

haha, Ik moet ook wel eens faken, en dan door neuken tot hij is gekomen en snel naar de badkamer om mezelf toch nog lekker te laten komen haha… :flushed: :flushed:

ik masturbeer bijna elke dag , ik hou van klaarkomen en zeker als mijn vriendin aan mijn kutje likt (ik ben lesbi)

Ik vind het wel lekker als je de harde straal van de douche op je clitoris richt. Het voelt heeeerlijk! :upside_down_face:

likt ze echt in je kutje of alleen op je clitje?

Als je het zelf hebt ontdekt dan ben je er ook klaar voor.
Geniet er van.

Ik ben ook ontzettend dol op de douche. Tot nu toe is dat de enige manier voor mij om klaar te komen. En dan ook alleen met een harde straal. Is dat schadelijk eigenlijk? Want ik heb wel eens gelezen dat je vagina dan ongevoelig kan raken?

Haha, dan zou ik al behoorlijk ongevoelig moeten zijn.
Wat heb je dan nog meer geprobeerd? Als de douche je bevalt dan misschien ook wel de elektrische tandenborstel tegen je clitje?

^ik denk dat iedereen na een tijdje wel (iets) minder gevoelig wordt.

Ja ik heb wel meer geprobeerd( niet de tandenborstel), maar daar werd ik niet echt opgewonden van…

ik ben nog nooit klaargekomen, met mn vinger erin doet me niks en over mn clitoris wrijven kan ik niet te lang. dan krijg ik t vet warm en heb ik geen zin meer. Als ik dan bijv door zou gaan, krijg ik dan een orgasme?

ik wil dat heel graag is meemaken maar heb t gevoel alsof ik t bij mezelf niet kan doen en dat mn clit stimuleren niet voldoende werkt.

Iemand tips?:face_with_raised_eyebrow:??

zelf doe ik het wel, ik schaam me er ook niet voor, met mn vingers erin ook wel, maar m’n vriend kan dat veeel lekkerder!! <3 <3 :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

Dat is ook masturberen.

Volgens mij is masturberen alles wat je bij jezelf doet wat je opwindt en waarvan je klaar kan komen.