Masturberen

Heey
Mijn vriendin zei laatst tegen mij dat ze zichzelf vingerde,
zelf doe ik het niet. Nu was ik wel benieuwd hoeveel meisjes van hier het deden! En hoezo? vind je het lekker? heb je een vibrator of dildo?
haha oke beetje gekke vraag:P
xxx

Ik doe het zelf heel soms…
Maar ik heb er de laatste tijd niet meer zo’n zin in…
Ik deed het meestal gewoon als ik er zin in had, & ik zou eht niet doen als het niet lekker was natuurlijk

Hhá dit topic is al wel wat bekekenn, maar volgens mij durft niemand antwoorden xP

Ik doe het niet, vind het ranzig(ja, ik zit nog in een kinderlijke fase ^^).

Maar ik heb eens gelezen dat mensen hun elektrische tandenborstel als vibrator gebruiken…=s :face_vomiting:

Ehm tja… Soms inderdaad, gewoon als je geil bent :p. Maar ik doe het anders, niet echt vinger erin stoppen ofzo :$. Ik heb geen vibrator of dildo, niet nodig :p. Ik vind dat we dit hier best kunnen bespreken, ik schaam me er niet voor.

GATVER! :open_mouth:

Ik doe het ook wel eens. Maar niet echt vaak. Ik heb soms me momenten dat ik er gewoon echt even zin in heb.

WHAHAHAHHAHAHA

hoe dan wel?:S

Tandenborstel is wel een beetje smerig :expressionless:

Nou je hebt ook nog zoiets als een clitoris :roll_eyes:

ik heb t gedaan… maar ik vind t eigelijk niet zo lekker… vind t lekkerder als t gedaan wordt :stuck_out_tongue:

als ik men vingers gebruik voel ik niet zo veel :grinning: ik heb liever de harde straal van de douche xD

Hahaha, dat is best wel droog. Nja eigenlijk nat :x Maar ik bedoel, droog dat je dat zegt :’)

omg, met je tandenborstel.
waamauhaa.

Ik krijg dr nog niet eens een tampon in hahaha XD

ik doe het zelf ook wel eens, als ik er zin in heb. Gewoon met mn vingers, maar ook niet erin. Ik heb wel een vibrator, een klein lelijk wit ding die ik ooit ergens heb gekregen, maar die heb ik nog nooit gebruikt, hij is koud en klein en ik ben er niet zo’n fan van!

Je hebt bij de Etos een opzetstukje, dat doe je dan op je elektrische tandenborstel, en dan kan je 'm als vibrator gebruiken. xD

Om er daarna weer je tanden mee te poetsen?

Ja blijkbaar. o__O
Even voor de duidelijkheid; ik gebruik 'm zelf niet ofzo, ik zie 'm gewoon elke keer staan daar in de Etos. xD