Masturberen terwijl je een relatie hebt

Ik heb sinds een half jaar een vriend en ik heb genoeg seks met hem en heb niks te klagen wat betreft de kwaliteit ervan. Maar toch masturbeer ik nog regelmatig (2/3x per week) en ook terwijl ik over andere jongens fantaseer… Is dit raar of doen meer meiden dit terwijl ze een relatie hebben? :flushed:

Dat is absoluut niet raar.

Helemaal niet raar. Heb zelf ook een vriend en deo het ook. Oh, en ik durf te wedden dat hij dat ook wel eens doet…

Maar fantaseren jullie dan ook over seks met andere jongens?

Dit is niet raar, waarschijnlijk doet hij het zelf ook en fantaseert hij dan ook over andere meisjes

Ik heb ook een vriend en masturbeer ook. Ik fantaseer daarbij niet over andere jongens, alleen over hem, maar er zijn denk ik genoeg mensen die wel af en toe over een ander fantaseren. Dat jij dat ook doet, is dus niet zo raar denk ik.

is het gek dat je naar je schatje zijn foto kijkt terwijl je masturbeert… het is echt heeeerlijk:$

Totaal niet raar!

Niet raar. Ik zie masturberen en vrijen met mijn vriendje echt als twee verschillende dingen.
Ik fantaseer ook wel over andere jongens maar nooit over jongens die ik ken. Altijd onbekende jongens dat wel.