masturbeertips

hoi hoi
ik wil zo graag seks maaar ik bne pas 14
dus ik vinger
is het niet slecht als je met je ivnger in je vagina gaat voor bacterien ofzo
en weten jullie lekkere manieren om te vingeren of spannende plekken ofzo EN HULPMATERIAAL om het mee te doen of verhalen die opwinden ofzo

Uhm sorry ik weet even niet wat ik moet zeggen :’)… Er zijn vast andere betere experts hierin.

Google.
En als je zo graag seks wilt, er zijn vast genoeg pedofielen die je passie delen.

Sorry bij het stukje ‘verhalen die opwinden’ lag ik in de deuk. :'D

sorry hoor en wat een domme opmerkin g van die pedofielen ik wil eht nu nog niet eens

http://forum.girlscene.nl…beren/list_messages/87887

Tenzij je vingers erg vuil zijn, moet je niet bang zijn dat vingeren “slecht” is i.v.m. bacteriën. En voor de rest: google.

Oke, ik snap dat er mensen zo reageren maar ja het is nu eenmaal je vraag dus ik zal er gewoon op antwoorden. Ik denk niet dat je al iets hebt gedaan met een jongen, je moet het niet zomaar doen met een jongen, je gaat met een jongen seks hebben wanneer je in een relatie geraakt en jullie houden beiden van elkaar, dan gaat dit wel vanzelf komen. En op je meer ’ op te winden ’ zijn er vibrators ( zeg je dat zo? ) misschien is dat iets voor jou, kijk dan op google waar je die kan kopen.

Ben je echt zo wanhopig dat je tips aan anderen moet vragen om te masturberen? :’)

@x0nelove ze is 14… lijkt me dan niet dat ze een vibrator gaat gebruiken he :stuck_out_tongue_winking_eye:

Er is een algemeen topic hierover, ga het daar eens vragen.

ALgemeen topic