Masturbeer jij wel eens?

Hoi, ik ben Elke. Ik had daarnet een vragenlijstje op het forum geplaatst, maar ik mag blijkbaar geen links meegeven in mijn vraag, dus plak ik gewoon de vraagjes hieronder :slightly_smiling_face:
Bedankt alvast voor jullie reacties!

Groetjes
Elke xxx

1 Nationaliteit?
2 Hoe oud ben je?
3 Hoe groot ben je? (in cm)
4 Hoeveel weeg je? (in kg)
Wat is je cupmaat?
6 Masturbeer je? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom?
7 Hoeveel keer masturbeer je gemiddeld? (bv. x aantal per week; x aantal per dag; …)
8 Hoe oud was je toen je voor de eerste maal masturbeerde?
9 Vind je van jezelf dat je veel / weinig of voldoende masturbeert ?
10 Op welke plaatsen masturbeer je meestal?
11 Op welke plaats masturbeer je het liefst?
12 Waar zou je nog eens willen masturberen? (plaats waar je het nog niet deed)
13 Ben je ooit betrapt geweest bij het masturberen? Zo ja, door wie, waar en hoe is dat gebeurd?
14 Wat is de aanleiding dat je zou masturberen?
15 Wat is je favoriet masturbatietechniek? (vrouwen) vaginaal, clitoraal, beide afwisselend, of terzelfdertijd clitoraal en vaginaal ?
16 Gebruik je attributen? Zo ja, welke?
17 Heb je momenteel een vaste relatie?
18 Masturberen binnen een relatie, vind je dat kunnen of is dat eerder iets voor alleenstaande personen?
19 Heb je ooit samen gemasturbeerd? Zo ja, was dat met je huisige partner, vorige partner, kennis, goede vried(in), vreemde, … ?
20 Zijn er personen die weten dat jij masturbeert? partner, vrienden, beste vriend(in),… ?
21 Heb jij weet van anderen dat ze masturberen? Zo ja, wie?
22 Voel je je schuldig als je gemasturbeerd hebt? Zo ja, waarom?
23 Vind je masturbatie taboe?
24 Wanneer, waar en hoe heb je het laatst gemasturbeerd?
25 Wanneer is de masturbatie voor jou geslaagd?
26 Heb je soms meerdere orgasmen tijdens 1 masturbatiebeurt? Hoeveel en over welke tijdspanne?
27 Wat is het maximum aantal orgasmen die je ooit kreeg tijdens een masturbatiebeurt?
28 Welke handeling of aanraking is het meest stimulerend om opgewonden te geraken?
29 Als je iemand een tip zou willen meegeven over masturberen wat zou dat zijn?
30 Masturbeerde je ooit bij een ander persoon? Zo ja, man/vrouw ?
31 enkel in te vullen door de vrouwen: Kan je spuiten (squirten)?
32 enkel in te vullen door de vrouwen: Zo ja, op de vorige vraag, is dat dan gecontroleerd of ongecontroleerd?
33 enkel in te vullen door de vrouwen: spuit je vaak?
34 enkel in te vullen door de vrouwen: vind je spuiten aangenaam onaangenaam?
35 Is spuiten volgens u een orgasme?
36 Wat is het vreemdste dat je ooit deed bij masturbatie?
37 Heb je ooit jezelf gefilmd terwijl je aan het masturberen bent of doe je het via webcam? Indien zelf gefilmd, wat doe je ermee achteraf? Indien via webcam, met wie doe je dat?

Waarom zou je dat allemaal van iemand willen weten? :’)

Er is trouwens al een algemeen topic over masturberen http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/masturberen-87887.0.html

hoi Transcendent

dat kan je van iedereen die op een forum zit afvragen hé :slightly_smiling_face:
iedereen is wel eens nieuwsgierig of heeft een vraagje … ik heb er meerdere :slightly_smiling_face:
uiteindelijk zijn de vraagjes vrijblijvend dus alles mag, niets moet!

groetjes
Elke
xxx