Mastruberen in luier

Hallo allemaal, vraagje,

Oke ik weet dat dit misschien een hele rare vraag is maar daarom is het juist fijn dat dit allemaal anoniem is haha. Aangezien ik regelmatig in mijn broek en bed plas en mijn ouders mij luiers om doen, heb ik niet heel veel kans om te mastruberen. Hoe kan ik dit nu het best doen terwijl ik een luier draag??

Het gaat niet in de douche aangezien mijn 3 zusjes en mama en papa constant binnenlopen daar. En ik draag ze nu 24/7 mijn doet ze aan en uit. Dus als ik wil mastruberen, zal het moeten met de luier om. Ze zitten nogal strak dus kan er ook niet met mijn hand in zeg maar. En hij is ook nog eens niet hersluitbaar dus kan hem ook niet zomaar ff open maken ofzo…

Ik kan dit gewoon niet serieus nemen.
Waarom loopt je familie binnen als je doucht? Sorry maar ik vind dat echt heel raar. Hoe oud ben je?

Nou dit is helemaal niet raar bij ons hoor. Maar ik snap dat het raar is voor andere miss maar ik heb soms ook… mijn behoeften zeg maar… dus als je tips hebt ofzo zou dat fijn zijn please. ik ben 16 btw

Ik snap het ook niet helemaal.
Dat je familie in en uit loopt tijdens het douchen, dat kan, sommige families zijn daar vrijer in dan anderen.

Maar je hebt de hele dag een luier aan als ik het goed begrijp? Die niet hersluitbaar zijn? Hoe doe je dat dan als je moet plassen? Ik neem toch aan dat je dat overdag aan voelt komen en het dan niet laat lopen omdat je een luier aan hebt? Dan moet je toch eens in de zoveel tijd een nieuwe aan, als ze niet hersluitbaar zijn?
Hoe oud ben je? Want in principe snap ik ook niet dat je moeder dat nog steeds doet? Dat kan je ook zelf toch.

Ik vind het een vreemd verhaal, maar als het werkelijk zo is vind ik het rot voor je, dus ik wil niet te snel oordelen. Het lijkt me alleen wel zaak dat je zelfstandiger wordt dan, zo moeilijk kan dat zelf doen ook niet zijn denk ik?

Als je 16 bent vind ik het al helemaal raar. Het is inderdaad beter dat je zelfstandig word, komop, je kunt toch wel zelf een luier bij jezelf afdoen en omdoen…

Ik voel het meestal niet aankomen en dat is ook de reden dat ik altijd luiers draag. Mijn moeder verschoont mij altijd En ze is hier heel streng in. Ik heb zelf ook al gezegd dat ik het zelf wil doen maar ze verbied het gewoon. Wat dat betreft zijn (vooral mijn ouders) heel vrij in dit soort dingen (zoals met douchen) maar kunnen ook heel streng zijn. En dat is ze dus nu.

Oh jij bent het meisje dat te lui was om te gaan plassen :’’)

Dan zou ik hier toch nog eens een goed gesprek over hebben. Als je 16 bent lijkt het me niet meer dan logisch dat je ook daar in zelfstandig wordt, je bent geen klein kind meer. Het zou kunnen dat je moeder er moeite mee heeft om je los te laten, maar dit lijkt me een ongezonde situatie. Kan je hierover niet met je vader, of een ander persoon kunnen praten die jouw mening deelt, zodat jullie er samen over kunnen praten.
Je bent 16, dus ik vind het niet gek dit aan te kaarten. Zorgt zelf ook voor wat meer privacy. Praat erover!

Ga dan naar de dokter ofzo…
Weet nog steeds niet of ik dit serieus moet nemen :’)

Ja dat ben ik haha :-/ was toch meer dan alleen druppelen uiteindelijk.

Oh, wacht, als jij dat was, is je moeder dan niet bang dat je ze stiekem niet meer aandoet en dat ze je daarom wil verschonen?
Overigens neem ik aan dat je al eens naar een dokter bent geweest voor dit probleem, want dit lijkt me niet normaal als dat nu opeens komt opzetten?

Dat hele stadium zijn we allang gepasseerd. Ik ben incontinent, ik draag luiers. Oke miss moet ik het met mijn ouders erover hebben wat betreft de situatie maar daar vroeg ik niet om hihi… toch bedankt. Maar wie kan me helpen met mijn vraag op dit moment, namelijk “hoe kan ik mastruberen met een luier om”

Ja dat is idd de reden…

Het is trouwens masturberen, niet mastruberen. Maar ik denk niet dat er dan een oplossing is. Of je moet je luier loshalen, je ding doen en daarna zelf een schone omdoen zonder dat iemand het merkt.
Of draai een keer de deur van de badkamer op slot, wacht tot je alleen thuis ben en dan douchen en je ding doen.

Ik denk dat er weinig mensen zijn hier die er ervaring mee hebben, denk beter dat jij moet zien te regelen dat je ouders je vertrouwen met de situatie en je zo je eigen privacy kan krijgen. Denk dat de hoofdzaak wordt dat je jezelf mag gaan verschonen, want dit gaat niet werken zolang je dat nog niet zelfstandig kan/mag doen.

Dit inderdaad.

Hoe doe je dat eigenlijk op school? Lijkt me niet dat je de hele dag met dezelfde luier rondloopt? Want je zegt dat ze niet hersluitbaar zijn, en je moeder moét je verschonen.

Ik zal toch op plastraining of iets gaan. Je moet dat echt wel kunnen leren. Of wil je heel je leven hiermee lopen?
Ten tweede snap ik niet dat je ouders je verschonen. Je bent toch oud genoeg om dat zelf te doen? Mensen die ongesteld zijn wisselen toch ook zelf hun maandverband.

^Jaa inderdaad.
En als je ongesteld bent wat dan? Loop je dan ook de hele dag in dezelfde luier op school en verschoond je mam jou dan ook? :bored:

Ik heb hier laatst nog een gesprek met mijn moeder over gehad. En ik zal eerlijk zijn nu. Ik heb gezegd dat ik het normaal vind als 16-jarige om zelf mijn luier af en om te kunnen doen. Mijn moeder zij vervolgens dat ze dat vertrouwen in mij niet heeft aangezien ik gelogen heb meerdere keren. En toen ik het zelf mocht doen heb ik ze vaak niet eens aangedaan. De laatste keer dat mijn moeder boos was omdat ik de luier niet aanhad zei ze dat ze mij voortaan altijd wil verschonen en dat de luiers niet af of om gaan zonder haar… ik heb vervolgens geschreeuwd “IK BEN GEEN BABY” en toen schreeuwde ze terug “JA DAT BEN JE WEL ALS JE JE ZO GEDRAAGD!” dus ik ben bang dat zelf verschonen geen optie gaat worden. Btw mijn moeder is altijd thuis aangezien zij niet werkt. Dus de routine is in principe zo.
'S ochtends: opstaan luier af > douchen > luier aan > naar school > thuis komen > luier controle (nat betekend verschonen, droog dan niks) en dan voordat ik naar bed ga in de avond nog een controle en dan klaar maken voor bed.

Ja, dat heb je dan ook allesbehalve tactisch aangepakt, als je weet dat je lekt en ze dan toch niet om te doen. In die zin snap ik je moeder dan ook wel.

Ik zou toch nogmaals een gesprek opstarten dat je spijt hebt van het niet consequent zijn en dat het je steeds meer irriteert dat je het zelf niet mag doen. Dat je er over nagedacht hebt en het volwassener wil aanpakken met dezelfde routine, maar dan in je eentje. En dat je vanaf nu eerlijk zal zijn, omdat je het dit niet waard vindt. Toon aan dat je het serieus neemt en je wel volwassen kan gedragen. Dat is het enige wat je kan proberen denk ik.