Mastrubator

Hoi,

Een tijdje geleden vertelde mijn vriend, dat hij zo’n mastrubator had… Ik was daar in het begin wat gechoqueerd van, omdat ik mij er onzeker over voelde. Sinds we met elkaar naar bed beginnen gaan, word mijn onzekerheid er niet beter op. Ik begin mij er soms slecht doot te voelen… Nu is mijn vraag voelt zo’n mastrubator beter aan, dan met en meisje naar bed gaan?

Gr.

Hoe oud zijn jullie?

Mannen en vrouwen hebben soms hun behoeftes om te masturberen dat is niks raars. Een plastic vagina voelt exact het zelfde als een echte vagina alleen niet vochtig denk ik. (Heb ik gehoord van verschillende mannen.) Kan je er met hem over praten? Over hoe jij je voelt hier door?
Het is niks raars hoor.

Zeg ook niet dat hey abnormaal is, maar ik voel mij er gewoon onzeker door.

^ hoop niet dat je jezelf gaat vergelijken met een plastic tube die hij gebruikt hoor??

Zo’n ding doet meestal niet veel dus ik hoop dat je daarbij wel de leiding neemt qua initiatief :wink:

Ja, ik zit mijn eigen lichaam letterlijk te vergelijk met iets plastics…

Snap ik. Ik zou dit wel vertellen tegen hem. En zo bedoelde ik.het ook.niet haha.

Het voelt niet beter dan seks. Een vibrator voelt toch ook niet beter dan seks. Je kan wel het gevoel ervan krijgen maar echt seks met een persoon is compleet anders. Stop dus met vergelijken.