Massageolie tijdens de seks

Ik kon zo gauw geen topic hierover vinden, maar ben wel benieuwd of anderen ervaring hebben met massageolie? Mijn vriend en ik willen dit wel graag proberen, maar wat is fijn tijdens voorspel/seks? Bijvoorbeeld met of zonder geur? Ik heb al op internet gezocht, maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer :")

Ik weet het eigenlijk ook niet. Vind het zelf niet fijn tijdens seks omdat het zó glibberig wordt, al is dat natuurlijk geen drama

Ja, daarom zoek ik er denk ik een die snel opdroogt of zo, een beetje crème achtig.
Maar thanks voor het artikel!

Ik heb een massage gel / massage glijmiddel van durex zonder geurtje. Ik vind het persoonlijk een heel chil extraatje als voorspel!

Mijn vriend en ik gebruiken heel soms babyolie, maar dat wordt net als massageolie al snel een beetje een rommel als je er teveel van gebruikt. Vaak leggen we er dan een handdoek onder om het beddengoed een beetje schoon te houden en zo.

Het is leuk, maar het is wel lastig om alles schoon te houden. Het zit overal en bijna niks kun je nog aanraken. Het is vooral lekker om elkaar overal aan te raken, en oraal kan ook heel goed. Voor penetratie is het minder geschikt, omdat het wel heel erg glad kan worden (hoewel anaal wel kan) en je ook geen olie in poes wilt hebben. Condooms gaan ook stuk door oliën.