ik vroeg me dus af of dat schadelijk is bij een piemel of vagina?
ja
Is er ook een speciale massageolie die je wel bij geslachtsdelen kan gebruiken ofzo?
Schadelijk? Je gaat er niet aan dood. Het zou kunnen branden en heet worden door wrijving, maar verder zal het meevallen. Ik ben na drie jaar relatie en massages nog in leven.
Ja. Je kan er een schimmelinfectie door krijgen.
Of irritatie, aangezien je al irritatie kan krijgen down under als je daar (te veel) zeep gebruikt.
Je hebt ook massage glijmiddel, kan je dat beter proberen
Als je zeep gebruikt krijg je schimmelinfectie…nja krijg je niet meteen, maar daar heb je een hele grote kans op.
Gewoon geen zeep, en vooral geen vaginale douches gebruiken. En het enigste dat beneden mag is glijmiddel.
ja
Van Durex hebben ze speciale massage olie daarvoor.
Jup, glijmiddel en massageolie in 1.
Nou nee dat zou ik niet doen. Durex heeft speciaal spul ervoor, beter dat even halen dus.
Een vriendin van me heeft er een schimmelinfectie van gekregen. Sommigen krijgen het niet. Ligt eraan hie vatbaar je ervoor bent, maar goed is het niet…
Je kunt ook massageolien kopen die ook geschikt zijn als glijmiddel, die kun je dus wel gewoon veilig daar gebruiken
was ik ook bang voor maar ik heb nooit ergens last van gehad
Je hebt inderdaad 2 in 1 producten. Bijvoorbeeld van durex, maar je hebt ook van kruidvat eigen merk wat weer heel wat in prijs scheelt.
Olie?? zeker niet gebruiken samen met condooms. Die kunnen daar niet tegen.
Wij hebben die van durex geprobeerd, maar die trekt weer veel te snel in om goed mee te masseren. Wij gebruiken altijd glij/massage middel op silicone basis. Die is wel aardig duur maar je hebt er ook veel minder van nodig…