massacultuur opdracht van Kunst

Hee meiden,

Ik moet voor kunst een eindwerk maken dat te maken heeft met massa cultuur.
Het mag vanalles zijn. Bijvoorbeeld allemaal schoenen van verschillende merken (all star, vans, nike enz) en daarmee dan het hoofd van Marilyn Monroe vormen. Of van allemaal verschillende dopjes van flesjes het hoofd van lady gaga vormen. Die dingen zijn dus al gedaan. Ik ben alleen een beetje inspiratieloos haha, hebben jullie misschien leuke ideeën?

Bedankt :slightly_smiling_face:

ik moest direct aan dit denken:
People moving all the time inside aperfectly straigt line. Don’t you wanna jus curve away? When it’s such a perfect day!
-Coldplay

^haha ja snap ik ;p echt een mooi liedje

upp?

moet je daar een foto van maken? of mag je ook zeg maar soort van stop motion?
Dus dat je bijvoorbeeld eerst iets wat je leuk vind dan foto maken en dan zo langzaam schuiven en schuiven en schuiven tot weer iets anders?

^nee, het moet iets tastbaars zijn geloof ik ;p

Geloof je? Het is misschien wel een goed idee veel vragen te stellen. Formaat, presentatie of welk materiaal niet is toegestaan.

^ja snap ik wel, maar het is een beetje een vage opdracht. Het moet iets zijn op een groot vel papier, of een groot houten bord, en dan daar iets op afbeelden.

Je kan ook een hoofd maken, of iets anders dan, door verschillende kleuren rietjes te knippen!

^da’s best wel een gaaf idee! ga ik misschien wel uitwerken :3

Ik heb een x een opdracht gedaan en daar had ik een 10 voor haha! Ik heb toen zelf de opdracht bedacht: maak van keukengerei een heel nieuw product met een andere functie dan de huidige functie. Ik heb toen van een zeef zo’n gaas ding voor op je hoofd (voor je ogen) gemaakt die je bij een begrafenis draagt. Ik kan het niet uitleggen lol

Je kan ook een persoon maken met allemaal kurken of bierdopjes. En dat kun je dan ook nog verven. Ik zag trouwens een keer op de gaypride een boot van flessen gemaakt, dat kun je ook doen mischien? Maar dan natuurlijk in miniatuur. (Ik weet niet of dat goed is voor zo’n opdracht?) & Ik weet nog wel iets, maar ik weet ook niet of dat wel onder ‘massacultuur’ valt. Je neemt een aantal kurken en wat blaadjes warmee je een tulp kan vouwen in 3 verschillende kleuren; rood wit en blauw, en daarmee vorm je de vlag van nederland. De kurken kun je dan eventueel ook nog schilderen in rood/wit/of blauw.

^dankje :grinning:
ik vind dat tulpen/kurk idee van die tulp echt heel gaaf, maar hoe zie je dat een beetje voor je? met die kurken enzo? haha okee bets slecht dit, jij verzint gewoon mijn opdracht nu een beetje ;p iig alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Iets met spijkers? Spijkers in een houten plaat slaan?
oh god haha ben echt slecht in dit soort dingen…

uppp