Mason jar topic!

Hallo! Ik kon hier nog geen topic over vinden. Dit gaat niet over diys met mason jars, maar om drinken/eten in de jars! Ik wil er een bij Hema gaan kopen (nu ik wat meer gevarieerd wil eten), en zoek lunches voor school om mee te nemen! Er waren al wat topics (die overigens dood waren die ik gevonden heb) over lunches voor school, maar niet specifiek in mason jars! Wie weet wat lekkere dingen en heeft iemand er überhaupt ervaring mee? :grinning:

Neem je dan glas mee naar school? Hoe is dat makkelijker dan gewoon een bakje?

Ik heb geen idee! Ik hoor en zie het zooooo vaak en het moet echt praktisch zijn ofzo. Vandaar dat ik ook meteen na ervaringen zoek. Volgens mij voor salades en zo…

Best wel slim idee!! Salade in Mason jars
Verder geen inspiratie :’)

Pinterest?

Pinterest heb ik al bekeken idd. Maar ik zoek meer naar ervaringen. Recepten kun je eigenlijk over het algemeen sowieso wel vinden op internet en kookboeken enz… Maar ik zoek naar lekkere dingen die jullie zelf al gegeten hebben en de ervaring met mason jars naar school. Buuuuutt, ik zie dat niemand die heeft so… Thans anyway! :slightly_smiling_face:

Ik snap die hele trend van je lunch in een mason jar/wechpot totaal niet. Die potten zijn een stuk zwaarder dan een normaal plastic bakje. Daarnaast vind ik de vorm ook niet echt praktisch om uit te eten. En zoveel verser zal je eten er echt niet in blijven als je het binnen een dag opeet. Maar dat terzijde haha, hier is wel een site met een aantal recepten: http://greatist.com/eat/mason-jar-recipes