maskertje branderig

heemeiden.

ik heb nu een maskertje gekocht, als ik die op mijn gezicht doe, brand die een beetje.
niet heel erg, maar je voelt t prikken, is dit nou juist goed of niet?

x

Wat voor soort masker is het? :slightly_smiling_face:
Is het geen self heating mask?

Meestal niet zo goed…

ik heb dat altijd! dat het zo branderig voelt

neee, hij prikt eerst beetje, na 3 min niet meer
het is een honey & sice milk masker.
maar geen self heating.

Allergische reactie erop?

Waarschijnlijk hoort het zo, dan is je masker gewoon aan het werk en dat is een goed teken (:
Doet het echt heel veel pijn dan is je huid er waarschijnlijk gevoellig voor en kun je hem beter niet meer kopen.

ik heb dat ook altijd bij maskertjes… weet eigenlijk niet of dat goed is of niet?

Dat heb ik ook. Vroeger nooit, maar nu is mijn huid echt crap!

Dan heb je waarschijnlijk een gevoelige huid, en is dat masker daar niet geschikt voor. Waar gebruik je dat maskertje voor dan?

Dat kan gebeuren als je een gevoelige huid hebt, het is natuurlijk nooit echt goed voor je huid dus misschien kan je maskertjes speciaal voor de gevoelige huid proberen? Misschien heb je er dan geen last meer van.

je huid is waarschijnlijk té gevoelig hiervoor . en het kan dan een allergische reactie zijn? O:

zo erg brand ie niet, hij prikkelt de eerste drie minuten daarna is t weg.
uuhm weetniet? had ik een keer gekocht, en gewoon er op gedaan, er staat ook niet op dat het voor speciaal type huid is.

ik heb m vaker gebruikt, krijg er geen rode vlekken of iets dergelijks van hoor.
en ben nergens alergisch voor.

Weet je dat heel zeker? je kan een allergie ook nog later ontwikkelen. Laatste keer dat ik een gezichtsmaskertje gebruikte voor alle huidtype heb ik een week lang met een knalrood en opgeblazen gezicht rondgelopen (pas de dag na gebruik kwam de echte reactie) …Voorheen kon ik allerlei maskertjes gebruiken.

Als het maar 3 minuutjes prikkelt is je masker gewoon aan het werk. Er zit honing in en dat bestrijdt onzuiverheden/bacteriën dus dat zal het wel zijn (:

je bent alergies, had ik ook bij honingmasker. is te agresief voor mijn huid. ik zou het masker kgewoon niet meer opdoen

Misschien zit er ergens iets in dat maskertje wat prikkelt. Het lijkt me niet schadelijk omdat het maar even is. Het kan ook dat je huid gevoelig is en er even aan moet ‘wennen’.