Maskerkwast.

[i]Hee! Ik zag laatst in een filmpje dat er voor het opbrengen van een gezichtsmaskers een maskerkwast werd gebruikt. Nou leek mij dit ook een erg handig idee want je hebt simpelweg gewoon minder geklieder met je vingers. Wie heeft er een maskerkwast en zoja; van welk merk heb jij deze? (hoeduur, verkooppunten etc.) En wat zijn je ervaringen hiermee?

Alvast bedankt!
Liefs Laura.[/i]

Je kan ook gewoon een verfkwast gebruiken.

Ik heb een hele cheape van Kruidvat, werkt perfect maar soms laat ie wel haartjes achter in het masker…

Dankjewel! Gewoon van het kruidvat merk? En heet het ook echt ‘maskerkwast’? of is het gewoon een algemene naam en maakt het verder niet uit?

Je hebt niet een ´echte´ maskerkwast nodig hoor… Een gewone verfkwast kan ook, met dunne haartjes, of een wat dikkere make-up kwast…

Ik heb er ooit 1 gekocht op de beautybeurs.
Merk: geen idee?
Hij voelt gewoon aan als een verfkwast trouwens.

Verfkwast kan je gewoon bij de action kopen, erg handig.

ik ben ook nog op zoek naar zo’n kwast. dat geklieder met mijn handen vind ik maar niks.

Bedankt voor de mensen die al hebben gereageerd. :wink: Het heeft me in ieder geval al een stukje verder geholpen. De kwast moet toch behoorlijk hard zijn?

mijn oude foundation kwast werkt ook prima ^^

Je kan ook een haarverfkwast kopen bij de kruidvat… Die gebruik ik meestal :slightly_smiling_face:

Foundationbrush kan je er ook voor gebruiken.

Toevallig nog meer mensen die zo’n kwast gebruiken?

action - hele zachte kwasten met blauwe onderkant, en dan de grootste.
je kan de rest van de kwasten gebruiken voor je make-up of mee verven.
in het ergste geval kan je ze ook nog weggooien want ze kosten maar 2 euro. :slightly_smiling_face:

Ik gebruik het niet, maar ik heb er wel eens wat zien liggen bij de HEMA. Da’s een soort mini-afwasborstel :stuck_out_tongue:

Ik heb er een, maar gebruik het nooit want ik vind het niet zo handig. Hier waar ik woon heb je een winkel genaamd Prijsstunter, ik heb hem daar gehaald voor maar 50 cent. xD

Bedankt voor de hulp. Uiteindelijk ben ik er afgelopen weekend uitgekomen en heb ik bij de Tuinen een maskerkwast van Chi (was 3,69 geloof ik) gekocht en die bevalt verder wel goed moet ik zeggen. (met sommige maskers vind ik dit wel handig, mits je het niet moet inmasseren dan gebruik ik er natuurlijk gewoon mijn vingers voor).