Masker over datum?

Zou een masker over datum kunnen zijn?
Het is misschien een erg domme vraag, maar ik had gisteren een masker gekocht bij de kruidvat. Die was afgeprijs naar 80 cent ofzo. En op de achterkant helemaal onderaan staat iets van ©1996, 2006.

dat is datum waar op ze het gemaakt hebben…

Een masker kan idd over de datum zijn/schimmelen

Maar volgens bij is dat 1996 niet de houdbaarheids datum, maar de datum van eerste productie ;’]

I don’t know . Sorry

oh ik weet het niet. is het een haarmasker of een gezichtsmasker?

Ik zou het eerlijk gezegd voor die prijs niet wagen, dan maar een nieuwe kopen haha

Bij de kruidvat… en ze zijn afgeprijst normaal zijn ze dus duurder. Bij de kruidvat is de laatste tijd zoveel afgeprijst. Dus het ligt echt niet daar aan.
zoals iemand al zei dfie 1996 is waarschijnlijk de eerste gemaakt…
er staat vast en zeker een houdbaarheidsdatum erop met de maand erbij…
en anders maak hem gewoon open en kijk. Lijk me sterk dat ze dat verkopen wanneer het niet meer goed is.

Ja, ik denk dat ik hem maar eens een keer open maak. En anders koop ik gewoon een andere ;]
Bedankt iedereen xD

Zolang er nog geen zuurstof bij is geweest kan er weinig gebeurt zijn.

Ik heb weleens een over datum Snicker gehad. Smaakte nog prima :V

1996 is de datum van de allereerste keer dat ze het uitbrachten. 2006 is datum van maak en productie

& het duurt zeker na 2006 2/3 jaar voor het gaat schimmelen. Tegenwoordig is babyvoeding uit een potje al zeker 3 jaar houdbaar. Laat staan een masker die niet voor te eten is.

misschien krijgen ze wel een nieuwe lijn gezichtsproducten ofzo en dat ze daarom de oude afprijzen… dat kan natuurlijk ook… maak hem gewoon eens open en kijk even hoe die eruit ziet… ziet het er vreemd uit dan niet gebruiken en maar even een nieuwe halen