Masker met appelciderazijn?

Heee, ik heb vanmiddag appelciderazijn bij de biowinkel gehaald, en wil er graag een scrub/masker mee maken. Heeft iemand hier ervaring mee, en waarmee kan ik dit nu het beste gaan maken? Ik dacht zelf aan een paar eetlepels yoghurt, suiker en appelciderazijn, maar ik weet de juiste verhoudingen niet echt. Bedankt, x

Gebruik je dat azijn voor puistjes? ;p
Want dan kan je er ook cintroensap bij doen en Maïzena maakt het wat dikker.

Oja, vergeten te melden. Maar ik gebruik het tegen acne ja, het schijnt daar heel goed tegen te helpen als masker, of gewoon als lotion/toner. En we hebben geen Maïzena in huis, helaas.

Ja dat las ik ind ook in dat topic van goedkope en handige stuff. Ben benieuwd of het ook echt werkt!
Heb je ook geen ander zetmeel?

Ik heb het al tonic, maar ik gebruik het bijna nooit. Ik had niet echt het idee dat het hielp. Maar de geur houd me echt tegen om het te gebruiken. Ik ga dan echt bijna over me nek. Supervies ruikt het xD

Pfoe, ik zou niet weten waar dat zou moeten staan! Denk je dat het gaat lukken met wat yoghurt?

Hahah, heb/had je erg last van acne dan? En ik vind de geur als ik heel eerlijk ben nog wel meevallen eigenlijk, maar ik heb het alleen nog maar even geroken uit het flesje, nog niet op m’n huid gesmeerd, dus misschien komt het nog! :stuck_out_tongue:

Ik denk weinig appelciderazijn, wat meer yoghurt en suiker. Vraag mij niet naar precieze hoeveelheden, je voelt het zelf wel een beetje aan lijkt me?
Ten minste, dat denk ik :3 Ik heb het nog niet uitgeprobeerd.

iemand had daar een filmpje van op youtube! wacht ff zoeken.
deze! http://www.youtube.com/watch?v=e--d_n073pc
maar volgens mij is het geen appelciderazijn xD

Iniedergeval niet teveel appelciderazijn want dat prikt als de (***) :stuck_out_tongue:
Het is sowieso fuckin ranzig want ik wilde het een keer drinken, had het gemengd met water (ongeveer 1/6 azijn) en het was nog steeds heel goor XD

Misschien met… honing?
Ik ga het ook een keer proberen (:

oooh ik wil het ook weten!

Nou het was echt crisis haha! Ik had dus beetje yoghurt gedaan, en beetje honing, en paar druppels appelcider. Maar niet echt heel precies met eetlepels ofzo gedaan, dus blijkbaar had ik veeeel te veel yoghurt, want het was zoo waterig! Dus ik nog meer honing bij doen, maar daar werd het alleen maar viezer van. Helaas niet echt gelukt dus, maar heb het wel als lotion voor het slapen gaan op m’n gezicht gedaan, en ik weet niet echt of het werkt. Aan de ene kant heb ik wel het idee dat het iets minder is, maar aan de andere kant kan dat ook gewoon zijn doordat je het denkt zegmaar ;p je hoopt dat het minder is, en dan ga je dat ook zien.

Maar het is niet echt duuuidelijk zichtbaar verschil ofzo, maar misschien komt dat nog.

Ik gebruik het als tonic!