mascaraprobleem

ikben bijna 17 maar ik gebruik nog maar anderhalf jaar mascara ofzo. heel veelmensen op school hebben altijd heel mooi mascara opmaar ik kan dat gewoon niet opdoen, krijg ik van die hele dunne wimpers half aan elkaargeplakt en dan kan ik nog beter niks opdoen. ik heb nu de 1-2-3 van rimmel en die rimmel sexy curves. (en nog een paar van die prut uitprobeer dingen)
hebben jullie tips? hoe hebben jullie het geleerd? geen van familieleden draagt mascara dus dar kan ik niks aan vragen en ik schaam me als ik hiervoor andere mensen moet vragen omdat ik niet echthele goede vriendinnen ofzo hebh…

tips??

hmm ik weet niet ik doe het altijd gewoon op, wat bedoel je precies met mooi mascara op? want het ziet er toch allemaal bijna het zelfde uit, tenzij je van die spinnenpoten bedoelt.
anyways probeer een wimperkruller misschien maakt dat verschil…

Volgens mij is er niet echt een manier hoor? Je doet het gewoon op je wimpers en klaar.
En die mascara’s die je hebt zijn volgens mij ook niet zo slecht?

hoelang wachten tuissen de laagjes door? t ziet er gewoon niet mooi uit bij mij!

Nou ik heb ook Rimmel sexy curves, en die werkt perfect hoor helemaal niks mis mee.
Gewoon normaal opdoen, ik doe meestal 2 laagjes en thats it.

Wimperkruller gebruiken. Ik doe ook altijd mascara boven op me wimpers door een ‘kam’ beweging te gebruiken. De onderkant van me bovenste wimpers strijk ik ook zachtjes omhoog. Bij mij gaat het te veel klonteren als ik zigzag.

Verder zorg ik dat me wimpers zo ver mogelijk uit elkaar staan en laat ik het eerst drogen voordat ik er een laagje opdoe.

Als ik moet werken heb ik hier trouwens geen tijd voor 's ochtends hoor, doe het meestal alleen zo uitgebreid als ik een avondje uit ga.

Wat bij mij echt goed werkt is je mascaraborsteltje niet van je oog naar ‘buiten’ te doen maar m zeg maar horizontaal te bewegen. Dus van links naars rechts steeds een stukje wimper. Dan plakken mijn wimpers niet zo. Wat ik ook doe is met een naald mn wimpers uit elkaar halen…

Dat doe ik ook.

^
en ik ook, haha.

Ik doe gewoon 1 à 2 laagjes, zigzaggend. En soms kam ik het met zo’n wimperkammetje, als mijn wimpers te veel plakken.

ik zou even op youtube naar video’s kijken. Maar de manier om wimpers te scheiden is om je borstel een beetje van onder naar boven te zigzaggen. En ik persoonlijk doe the colossal en define a lash van rimmel meteen na elkaar op. Anders zijn mijn wimpers veel te stug en droog

1 laagje op doen. halve minuut wachten voordat je eventueel nog een laagje op doet. ik doe nooit meer dan 2 laagjes.

heb je anders foto want miss ligt het aan je type mascara. als je bv. spinnenpoten krijgt moet je een separerende mascara nemen .

Niet teveel laagjes…

youtube heeft volgensmij heeeeel veel van zo’n filmpjes en als iedereen het kan kan jij het ook gewoon een kwestie van uitproberen en blijven proberen!