mascara

ik heb lange wimpers en als ik mascara op doe zijn ze nog langer,
maar het lijkt alsof ze naar beneden zakken.
weet iemand hoe je je wimpers dezelfde lengte houdt als je net mascara op hebt gedaan?

nee sorry

up!

nee sorry

up!

wimperkruller?

volume mascara ipv langere wimpers

ik heb die roze van max factor

http://elisabethcarrie.files.wordpress.com/2008/09/gouden-wimperkruller_groot.jpg

Ik heb ook dit probleem, nouja, ik weet niet precies hoe je het bedoelt, maar bij mij is het in het begin perfect en na een uurtje staan die uiteindjes of naar voren gekrult of opzij gekrult heeeeeeel weird.:S

met die ene mascara van l’oreal, die double extension met blauw & goud, zit dus zo’n serum (de goude kant) en die houd je wimpers dus “rechtop”.

Wimperkruller?xxx

waterproof mascara houdt de krul langer goed (gewoon de hele dag/nacht/dag)

ik heb er ook last van, maar dan ook dat mijn wimpers echt recht naar beneden staan. Dus ik krul ze iedere dag met mn wimperkruller -hoe slecht het ook is- en doe er dan 1 of 2 laagjes mascara op van etos merk, werkt prima.

Ja, die heb ik ook. Ik heb soms ook dat m’n wimpers naar beneden gaan hangen maar niet echt vaak ofzo, en misschien moet je gewoon een wimperkruller gebruiken maar dan wel voordat je mascara opdoet natuurlijk!

ik weet wat je bedoelt! als je teveel achter elkaar gaat mascaraën worden ze te nat en gaan ze hangen. je moet eerst een laagje opdoen, laten drogen en dan verder mascara opdoen! ik vind het ook zo frustrerend. xx

Je kan ook gewoon 1 laag op doen.
Eerst de wimperkruller en dan 1 laag mascara.

1 laagje mascara, meer mascara is zo ie zo niet mooi

Ga anders een keer langs de Douglas ofzo en leg het probleem voor, ikweet zeker dat hun wel een goede mascara weten voor jou? Ik gebruik zelf trouwens die van Eyeko (heb ook hele lange wimpers) en heb nergens last van, sterker nog, ik vind hem geweldig, misschien aanrader voor jou (hijs namelijk best goedkoop :stuck_out_tongue: ) voordat je je geld in een of andere dure Lancome of Dior gaat storten :wink: