Mascara

Als ik 11 ben, is het dan raar als ik mascara draag? Er is een meisje die de hele tijd vraagt:‘wwarom draag je mascara?’ Dan voel ik me heel onzeker! En ik draag nu oogpotlood voor de eerste keer, maar ik durf het niet naar school te dragen. :flushed: moet ik het gewoon doen of moet ik nog even wachten? Sophie :hammer:

Je moet gewoon opdoen waar je je goed bij voelt. Als jij je goed voelt bij mascara, is het niet raar.

Dit.
Niks aantrekken van anderen!

Als jij je daar fijn bij voelt, vooral doen.
al vind ik 11 jaar nog wel redelijk jong voor het dragen van zoveel makeup.

Je bent 11… je moet nog geen make-up dragen.

Als ik eerlijk moet zeggen, brengen jullie me in verwarring! maar ja, ik moet gewoon naar mij zelf luisteren! :upside_down_face:

waarm toch steeds die koeienletters in je beginpost?

gewoon lekker dragen

Dan vraag je aan haar: Waarom draag jij geen mascara?
Schijt aan hebben.

toen ik 11 was droeg ik ook mascara, kan prima hoor.

Het is best jong, maar als je je er goed bij voelt, DOEN.
Maar hou het simpel, 1 laagje mascara is mooier dan 2342!! En foundation is nergens voor nodig, want op je 11e heb je geen puistjes. Maar gelukkig gebruik je dit ook nog niet (denk ik?)

K zal geen KOEIENLETTERS meer gebruiken, maar ik vind die flauwe reacties ook niet echt aardig! Ik vind er jammer dat ik altijd sorry moet zeggen omdat ik zo onzeker ben! :flushed:

Mijn zusje van 12 doet dit ook… Ik vind er helemaal niks mis mee! Iedereen ‘moet’ er een keer aan beginnen en als jij het leuk vindt, wat maakt het dan uit wat een ander daar van vind? Zoals al eerder is gezegd gaan andere meisjes dat vanzelf ook doen na dat ze aan het idee gewend zijn… En als jij dan aan ze vraagt waarom ze er nu ineens wel mee lopen halen zij hoogst waarschijnlijk ook hun schouders op van who cares. :wink:

Als jij je er fijn bij voelt, gewoon doen.

Het ene meisje begint eerder met mascara dan een ander meisje. Ik was 13 toen ik er echt mee begon, omdat ik dat fijn vind.

Wat iedereen al zegt, doen waar je je goed bij voelt! Als jij graag mascara op wilt, moet je dar gewoon doen!

Dit kreeg je vroeger allemaal, je werd er mee plat gegooid :

http://images.blokker.nl/products/440_440/VB_1534642.jpg

http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/851/851838.gif

En nu ben je weer te jong voor mascara? ahaha nou sorry hoor. Lekker dragen meid!! Mascara is niks mis mee!