Mascara zakt uit

Ik heb gezocht of hier al een topic over is gemaakt maar zelf kon ik niets vinden.

Maar goed mijn mascara zit aan het begin van de dag echt perfect maar halverwege de dag zakt mijn mascara (en laat ik helemaal niet over eyeliner beginnen want daar is het nog erger bij) uit, en dan krijg ik onder mijn ogen een soort van zwarte veeg.
Ik heb al heel veel verschillende merken eyeliner/mascara uitgeprobeerd en zelfs andere foundations maar niks lijkt te helpen.
En ik zie toch zat meisjes waarbij hun mascara echt heel de dag perfect bij blijft zitten.

Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?

Daar heb ik ook altijd last van.!

spiegeltje in agenda/ minder je ogen dichtknijpen/zorgen dat je geen traanogen krijgt op de fiets/ niet in je oog wrijven

haha, gewoon opletten? En waterproof mascara =]

dat uitzakken doet me aan een kapsel denken , maar gewoon bijwerken de dag door.

Mijn moeder heeft dat ook altijd.
Ze zegt dat bij die van Maxfactor masterpiece niet zo is.

Neem remover mee?
Gebruik anders waterproof mascara en wrijf zo min mogelijk in je ogen.

Hm wrijven in me ogen doe ik sowieso nooit…
Maar bedankt voor de tips!

Dan heeft je moeder gelijk :slightly_smiling_face: ik heb hem ook. echt super.

Ik heb het zelfde, maar vooral met de eyeliner (Ik doe het in me binneste ooglid) en dan loopt het ALTIJD uit.
Maar volgens mij kan je daar niks tegen doen? Want je moet daar een potloodje voor gebruiken omdat vloeibaar blijft niet zitten, want dat irriteerd etc.

Goh als hier een oplossing voor is bel me.

Ja daar ben ik al een hele tijd mee gestopt op me onderste ooglid.
Ik doe het nou alleen maar nog boven mijn oog

http://aesthetic-technologies.com/wp-content/uploads/2009/10/eyeliner.jpg

zoals dit, maar zelfs dat ‘‘zakt uit’’…

Heb ik ook, echt irritant

Als je eyeliner zet met oogpotlood is het logisch dat dat uitvlekt. (En het is helemaal logisch als je de goedkoopste eyeliner hebt die er maar bestaat want dat is nou eenmaal niet zo’n goede kwaliteit…)

Heb je al verschillende mascara’s geprobeerd? Andere merken? Waterproof. Want daar ligt het waarschijnlijk aan, een wat vettere huid rond de ogen waardoor alles uitvlekt.

Ik zweet altijd rond mijn ogen hoe i don’t know.
Dus het is al een groot nadeel.
Vette huid…

Dat is heel normaal hoor, iedereen zweet bij z’n ogen. De een meer dan de ander.

Ik heb het ook altijd, ben de oogpotlood ook maar aan het opgeven, ik doe het toch voor niks.
dus nu een andere manier bedenken voor een mooie oogopslag :wink:
maar heb jij lenzen ofzo? ik wel en soms denk ik wel eens dat het daardoor komt. mjaa, de tips zijn wel handig. de waterproofmascara.

Ik heb van mascara’s geloof ik al rimmel (waterproof), gosh, etos huismerk (waterproof), hema (gewone en waterproof) l’oreal, maybeline, MAC en essence gehad.
Dus aan goedkope mascara’s zal het wel niet liggen want ik gebruik er nu een die was ¤15…
En mijn eyeliner is van gosh.
Maar ik ga binnekort even kijken voor die max factor masterpiece.

Ik denk dat bij mij de oorzaak is dat wanneer ik lach mijn ogen klein worden [ik noem ze zelf dan altijd chinezen oogjes]. En ik lach veel haha.

waarschijnlijk heb je het al uitgeprobeerd, maar misschien waterproof mascara? ik heb er een van l’oréal geloof ik en die werkt echt super goed. maar ik heb sowieso niet echt last van jouw probleem, dus weet niet of die dan ook goed blijft zitten.

Ik heb daar nooit last van, ik gebruik altijd GOSH mascara.

Als je er een beetje foundation onder doet (eyeliner) loopt het een stuk minder uit.
Binnen in je oog loopt altijd uit.
& mascara heb ik geen tip over sorry…

dat met die foundation heb ik vandaag geprobeerd en het was een stuk minder :grinning: