Mascara vraagje

Hee meiden (:

Ik heb even 2 kleine vraagjes over mascara.
Wat vinden jullie een goede waterproof mascara, die wel veel volume geeft? Ik heb nu eentje van Catrice, maar dat lijkt net cement als ik het eraf haal =/ Niet al te handig dus. Dat wil ik eigenlijk voorkomen.

En wat is goede make-up verwijderaar? Eigenlijk dus gewoon om die waterproof mascara er ook weer af te halen :’)

Alvast bedankt! x

Hoi ! Ik vind de 2000 calorie mascara van max factor erg goed. Misschien is een wimper kruller iets voor je om meer volume te creeren? Wat goedkoop en makkelijk is om make up te verwijderen is parfumvrije babyolie :slightly_smiling_face: Je kan meer terug vinden op mijn channel www.youtube.nl/sunseeree xx

Ik vind de L’Oréal Paris Volume Million Lashes Mascara heel fijn, ik doe hem elke dag op en doe er heel lang mee.

http://i40.tinypic.com/2i8zyip.jpg

ik heb ook de 2000 calorie mascara van max factor en die is echt heel erg goed:)
de bourjois waterproof make up remover is ook erg goed :slightly_smiling_face:
xxxxx

Zolang je gewoon een makeupremover gebruikt die voor waterproof make up erafhalen is gebruikt is alles goed. Etos huismerk is dan al goed :wink:

Ik heb zelf een waterproof mascara van l’oreal vgm, maar heel waterproof is hij niet…

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/MAYBELLINE%20The%20Falsies%20PRODUCT.JPG

Daar heb je ook een waterproof van! :slightly_smiling_face:

Ik heb een waterproof van l’oreal, een blauwe alleen hij is zoo waterproof dat ik met make-up remover de mascara er niet vanaf krijg en mijn wimpers doodgaan, dus voor mij geen waterproof meer :pensive:

die heb ik ook !!. je doet er inderdaad echt lang mee. alleen hij is niet helemaal waterproof. als het regent loopt hij heel erg uit.

die mascara heb ik ook en ik heb ook het zelfde probleem. hij gaat er echt lastig vanaf. ik gebruik doekjes van nivea

Had niet goed gelezen dat ze waterproof zocht. Maar dan raad ik je deze niet aan want als het regent of je huilt loopt hij inderdaad heel erg uit.
Maar voor volume of voor het lange meegaan is deze echt aan te raden :slight_smile:

Het is heel gek, maar na heeeeeel lang zoeken ben ik op een essence mascara uitgekomen! (Ja echt!) Hij is nog eens SUPER CHEAP, dus het proberen waard! Ik heb de multi action (die roze), maar die is er vast wel in een waterproof versie:)
Trouwens, voor het erafhalen van mascara kun je het beste je gezicht eerst natmaken. Ook bij waterproofmascara werkt dit goed. Je plenst gewoon 3 keer water in je gezicht, droogt je gezicht af (pas op rondom de ogen, straks heb je mascara op je handdoek) en daarna ga je met een watje je mascara eraf halen. Door de overvloed aan wat zit de mascara wat ‘losser’ en haal je het er dus veel sneller af:)
Succes!

Ik gebruik geen waterproof mascara meer, omdat ik m’n wimpers afbreken als ik het eraf haal. :’) Maar ik had een make-up remover van de action en die haalde in 1 keer m’n mascara er vanaf. Nog eens supercheap ook.