mascara-tips

heeft iemand tips om je mascara perfect op te doen?
ik zie soms meiden lopen waarbij je duidelijk kunt zien dat ze mascara ophebben,
dit vind ik erg mooi.
Ik heb even een foto opgezocht,
weet iemand tips om ook je wimpers zo mooi te krijgen?

http://img520.imageshack.us/img520/746/naamloosmfm.png

heel veel laagjes na elkaar; dan krijg je spinnepootjes.

Tegelijk knipperen en bewegen van links naar rechts.! en ook je ogen dicht doen en aan de bovenkant van je wimpers ascara doen. Klinkt heel erg raar maar dan wordt het echt een stuk mooier!

Ik doe altijd stuk of 3 lagen over elkaar, alleen niet met regen achtig weer, dan loopt het verschrikkelijk uit XD

En oja, een wimperkruller kan ook handig zijn.

Maar die foto in de beginpost is toch niet echt spinnenpootjes?
maargoed,
ik krul meestal mn wimpers en dan heel veel lagen erover heen.
Je ziet het wel maar define-a-lash helpt wel heel erg NA de eerste laag! Je moet die niet als eerste laag doen dan wordt het echt lelijk…
Maargoedd, ik ben ook wel benieuwd hoe jullie het doen!

Succes :wink:

Zo heb ik het ook altijd, eerst altijd een kammascara gebruiken, daarna een dikke(niet laten drogen meteen nadat je de kammascara op hebt gedaan de dikke opdoen)daarna nog een keer de kammascara en dan ook de bovenkant van de wimpers doen, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel:P

Wat voor mascara gebruiken jullie? Ik heb soms als ik teveel soorten mascaras door elkaar ga gebruiken(waterproof en voor lange wimpers bijv.) , dat ik echt lelijke wimpers krijg. De mascara pakt dan zeg maar niet helemaal mijn wimpers, en dan kryg ik aan het einde van mijn wimpers soort van die vliegenpootjes.

ik denk dat dat aan welke mascara’s je door elkaar heen gebruikt…
ik gebruik vaak ‘define a lash’, ‘lash xxx’ (ofzo?), 2 van etos merk en ‘sexy curves’ door elkaar en het gaat meestal wel goed hoor;)

verder zou ik het ook niet weten, succes!

ik vind het echt scheitlelijk maargoed
Mijn deense uitwisselingskipje had als ze mascara ophad ook zulke wimpers. En ze had er een van L’oreal dacht ik. Donkerrood met twee kanten, waarvan een kant wit.
Ik wou een keer even haar mascara lenen en mijn wimpers zagen er meteen zo uit :|. Toen had ik maar geen mascara opgedaan…

Vind je dat echt mooi, zo’n laag mascara?

Een wimperkruller gebruiken en een goede volume mascara.
Ik gebruik zelf collageenmascara van Maybeline.
Wimperkruller erop en meteen een laagje aanbrengen.
En nee, met die mascara hoef ik geen 30 duizend laagjes erop… met 1x in het buisje kan ik beide ogen doen… Gewoon eerst goed omhoog liften en een goede laag aanbrengen. Nog steeds, zonder je borsteltje opnieuw met mascara te voorzien, doe ik m’n onderwimpers.
Nog steeds gebruik ik dan dezelfde mascara en heb hem niet nog eens gedipt en dan breng ik de bovenste in gewenst model.
Zigzaggen over je wimpers helpt heel goed, dat spreidt ze namelijk.

Je ooglid een beetje omhoogtrekken, zodat het hele haartje mascara heeft en niet alleen de bovenkant. Met goeie mascara geeft het ook een oogpotlood effect.