mascara opbrengen

[i]hello,
ik heb vrij kleine ogen en niet zo lange wimpers,maar als ik mascara op doe zie je het bijna nooit.

hoe laat ik me wimpers er beter uitzien dus dat je de mascra ziet
byebye[/i]

heb ook weinig en korte wimpers maar met fals lash effect van max factor lijkt het nog heel wat:)

je kan miss een wimperkruller gebruiken
heb er zelf geen ervaring mee maaar… wie weet …

Gebruik een wimperkruller, en gebruik mascara waardoor je wimpers langer lijken en meer volume krijgen. Verder zijn er ook trucjes om je ogen groter te laten lijken, bijvoorbeeld door wit oogpotlood in je binnenste ooghoek aan te brengen.

zwarte en bruine mascara over elkaar heen doen en vaseline op je wimers doen (: witte eyeliner werkt goed voor kleine ogen maar persoonlijk vind ik dat dat er raar uit ziet dus zwarte onder je wimpers doen maakt het ook heel mooi (:

ik gebruik al een wimperkruller maar dat helpt niet zo goed.
sommige mensen hebben zo"n zwart streepje onder hen ogen hoe doen ze dat ?

Vaseline is echt een fabeltje… :stuck_out_tongue: heb het wel eens geprobeerd. Kreeg er alleen maar vieze plakkerige wimpers van en kreeg er troepige ogen van.

je kan je wimpers krullen met een wimperkruller, die je eerst warm blaast met je haardroger (niet te warm, anders heb je een verbrand ooglid!). en de mascara die ik gebruik is van het merk catrice, de naam weet ik niet maar hy is blauw, werkt heel goed en je hebt mooie, lange en volle wimpers :grinning: hopelijk heb je er wat aan

well gewoon met een oogpotlood

Wimperkruller, en dan falsh lash effect van max factor gebruiken :slightly_smiling_face:

het is niet echt de bedoeling dat je mascara ‘ziet’ :’)

dank jullie wel ik g ahet eens proberen en @tornainbow ik bedoel voller ogen

ik zou een wimperkruller kopen, die gebruiken en dan mascara in een zigzag beweging aanbrengen. werkt altijd.

Meerdere mascara, maar zeker niet te veel!