Mascara/oogpotlood vlekken.

Heey,
Ik draag elke dag oogpotlood & mascara maar na een lange schoolschool ziet dat er echt niet meer uit. Er zitten dan van de zwarte vlekken onder mijn oog en soms boven mijn oog, echt heel lelijk & iritant. Is daar misschien ook wat aan te doen?:S
Misschien een domme vraag, maarja.

X

Waterproof make-up dragen? Dat hielp bij mij wel :slightly_smiling_face:

ja waterproof inderdaad of anders halverwege de dag bijwerken…

wat poeder erop? en idd, waterproof gebruiken :slightly_smiling_face:

Waterproof idd. Ik heb dat ook met mijn mascara, die is niet waterproof

Ehm, ja waterproof, maar dat vind ik persoonlijk helemaal niks. Dat gaat er weer niet vanaf…! tenminste bij mij. Ik zorg altijd dat ik wattenstaafjes bij mij heb en elke keer als het een beetje is uitgelekt ofzo, veeg ik het er daarmee weg. Wel even nat maken.

in de pauze eens met een doekje onder je oog wrijven en boven wat bijwerken? Doe ik ook altijd.
het vlekt waarschijnlijk omdat je onbewust in je ogen wrijft.

Neem ee goed merk, neem waterproof, en doe er wat poeder over heen.

En het probleem is opgelost!

Inderdaad waterproof make up!

Da kunde gij toch ook wel zelf verzinnen :slightly_smiling_face:

ik heb het ook !
ik draag oogpotlood onder mijn ogen en een beetje mascara, maar ik vind het helemaal niet erg eigenlijk.
het is eigenlijk mooier, omdat ik er dan zo lekker nonchalant uitzie.

maar als jij het vervelend vind, gebruik dan idd waterproof! ;3

Misschien gewoon als je een pauze hebt, even tussendoor naar het toilet en daar in de spiegel even controleren? Meestal kan je het gewoon met wat water ook wel weghalen, of net zoals de anderen zeggen; waterproof!

Dat is niet je mascara, dat is je oogpotlood. Waarschijnlijk heb je een Etos of Max-factor potloodje (daar heb ik het altijd mee iig)
Als je boven een eyeliner hebt met oogpotlood kun je met zwarte oogschaduw erover heen gaan, dan loopt t niet uit.

Ik gebruik een Dior mascara (iconic extreme) en die gaat er pas af bij heet water… (en bij makeupremover natuurlijk). En dat werkt heel goed. En voor oogpotlood moet je eens Rimmel Exagggerate waterproof moeten gebruiken. En poeder natuurlijk :slightly_smiling_face: