Mascara onder de 5 euro.

Hey!

Weet iemand een goede mascara onder de 5 euro?
Ik snap wel dat duurdere mascara’s meestal beter werken, maar sommige goedkopere versie’s werken bijna evengoed. Ik heb een nieuwe mascara nodig, maar heb niet zoveel geld meer, vandaar. (:

Ik vind die groene van Miss Sporty wel fijn( die groene)… Maarjaa dat is ook mijn eerste mascara (ik gebruik bijna nooit make-up). Dus misschien bestaan er wel betere mascara’s. :wink:

De oranje van Essence.

ik vind die oranje van de essence opzich wel fijn
en die zilveren van rival de loop (word wel alleen in duitsland verkocht)

Ik vind de Long Lash mascara van Park Avenue echt héél goed!
beter dan mijn Clinique mascara

haal ze op de markt, daar kan je van die goede mascara’s redelijk goedkoop krijgen . maar wss niet onder de 5 euro maargoed.

Catrice Lashes to Kill…

Catrice & essence?

Is de oranje van essence de maximum definition mascara? Bedankt btw voor de tips! :'d

Etos Volume Mascara - 3,99. Super fijne mascara, ooit ook als beste getest door Kassa.

mee eens

Die MAX eyes van de action, die zilveren.

Die heb ik ook. Ik vind hem echt heel fijn!

die van de hema is gewoon chill:)

Die rode van catrice is echt super! kost 3,80 ofzo…

Dus, volgens de meeste mensen is die oranje van essence wel goed, die ga ik dan wel even proberen denk ik. :'D

Catrice schijnt goed te zijn, ik heb hem zelf nooit gehad. Die oranje van essence heb ik wel gehad en ik vond 'm wel goed, maar de Rimmel die ik daarna had vond ik beter.

Die van catrice en essence zijn perfect. :’)

pump up lash van miss sporty is zo goed, niet normaal! Miss sporty heeft over het algemeen goede mascara’s.