Mascara: Max Factor Fals Lash Effect of L'oreal Telescopic ?

hoi, ik ben aan het twijfelen om 1 van deze 2 te kopen,
ik heb momenteel de Maybelline Colossal, of is deze misschien de beste van de 3?
dankje

Dan koop je eerst de ene, als die op is de ander.
Of je wacht tot ze in de aanbieding zijn…
Of je koopt ze gewoon alle 2 tegelijkertijd.
Of gewoon niet, kan ook natuurlijk …

Ik heb Telescopic gehad en de Colossal ook en zelf vind ik Telescopic fijner, maar dit ligt maar net aan je wimpers volgens mij en aangezien ik best lange wimpers heb.

ik heb zelf nog nooit een l’oreal mascara gehad, maar ik had vroeger wel een max factor mascara en ik vind max factor echt een heel fijn merk voor mascara’s!

Heb die van max factor gehad en die van maybelline, Vind die van max factor wel beter.

Ik heb die van Max Factor en die van L’oreal gehad, ik vind van die 2 die van Max Factor het best

max factor!

Ik heb alleen ervaring met Max Factor False lash effect, en die vind ik echt heel fijn!

Serieus, Max Factor is toch wel een van de beste merken. En ja dat kan ik opzich wel weten want je wilt niet weten hoeveel mascara’s ik wel niet gekocht heb, en ik kom altijd terug op MF. :slightly_smiling_face:

ik vind die false lash effect helemaal niet fijn! ik zou inderdaad weer de colossal kopen. die vond ik heel fijn. en met l’oreal mascara heb ik ook niet zo’n goede ervaringen.

die van loreal ben ik heel tevreden over maar ik heb geen ervaring met die andere.

Ik heb nu Collosal, maar ik ben bang dat ik een andere niet zo fijn vind (hou niet van dunne borsteltjes), maar ben aan de andere kant zo nieuwsgierig dat ik wel een keer een nieuwe wil proberen :’)

Ik heb ze allebei.
Ik gebruik de telescopic als basis en doe daarna max factor erover heen (:

Telescopic! :slightly_smiling_face:

dankje iedereen :slightly_smiling_face:
ik denk dat ik die van max factor ga kopen dan:)

ik heb ze allebei gehad, en max factor is zéker beter

Ik heb die van maybelline gehad en die van max factor.
En de MF wint het echt dik! Mijn lievelingsmascara.

ik heb max factor, en ik vind die echt een hele fijne mascara!

Ik heb die van Max Factor, en ben er wel heel tevreden over.

Ik heb Max Facto False Lash Effect, en ik vind 't de beste mascara die ik tot nu heb gehad.