mascara loopt uit.

hee.
ik heb zegmaar best wel lange wimpers,
en die drukken dan tegen de bovenkant van m’n ogen aan.
het loopt dan uit, en dan zit er zo’n hele grote zwarte vlek boven m’n ogen. xD
het is echt heel irritant en het ziet er niet uit. :S
dus ik wil er eigenlijk vanaf, want ik vergeet het altijd en ik kom er eigenlijk pas achter als ik thuiskom en m’n zwarte oogjes zie.
weten jullie er iets tegen?

xxxxxxxx

Ligt het niet aan je mascara? En wacht totdat het gedroogd is en dan niet plakt. Dat probleem heb ik ook met sommige mascara’s.

Even wachten totdat het droog is en dan dat zwarte weghalen met een wattenstaafje. Of misschien een waterproof mascara?

Waterproof mascara een idee misschien? :relieved:

jaa ik heb een tijdje waterproof geprobeert jaa. maar ik weet eigenlijk niet meer of dat nou werkte hahaha. maar het is niet dat het zegmaar meteen zwart is ofzo, maar het is dat ik ga zweten en dan loopt het uit.
voor waterproof heb je ook speciale makeup remover nodig toch?

heb je dat als je de mascara net op hebt gedaan? dat heb ik ook, gewoon omdat ik lange wimpers heb dan komen ze tegen mijn hoofd aan, even je ogen dicht laten tot ze droog zijn!
maar als je er overdag last van hebt dan heb je niet zoveel aan mijn reactie, zie het maar als een up dan :slightly_smiling_face:

jaa, ik heb er overdag last van.
aan het begin van de dag zit het gewoon fijn.
maar als ik dan rond het 5e&6e uur in de spiegel kijk denk ik; wauw. hoe kríjg ik het voor elkaar? xd en dan de hele tijd voor lul hebben gelopen met die mascara boven je ogen hahaha.
maar werkt waterproof ook tegen zweet dahn?

xxx

Je zegt dat het gaat uitlopen doordat je zweet, dus ik denk dat waterproof mascara gebruiken dan wel helpt ja!
En als dat niet helpt een spiegeltje bij je hebben en zakdoekjes, zodat je het weg kunt halen als het weer fout gaat.

jhaa, ik probeer er vaak wel op te letten maar ik vergeet het heel vaak! ik ga even waterproof proberen dan! (: heel erg bedankt allemaal.

Ik heb dat ook. En ik gebruik gewoon waterproof mascara… ik vraag me ook altijd af hoe ik nou aan die zwarte vlekken kom ×D.
Ik heb t ook heel erg onder m’n ogen… dus als iemand iets weet…
let me know!

ik denk dat het komt omdat je oogleden wat vettig zijn, het werkt dan hetzelfde als water/zweet, het gaat afgeven of uitlopen. misschien werkt het als je wat oogschaduwbasis met een neutrale kleur oogschaduw of poeder opdoet, dan kan de mascara niet te snel uitvegen aan de vettige delen.

Ik heb dat ook altijd!
Niet 's ochtends, want dan haal ik het altijd weg…
Maar 's middags wel. En ik haal het wel af en toe weg op school, maar toch is het irritant. Ik heb al altijd waterproof…

Ik heb het alleen als het regent ofzo. Dan loopt mijn mascara uit tot boven mijn ogen, maar niet onder mijn ogen, heel raar. Maargoed daar heb je dus niets aan, haha.

je kan ook gewoon alleen je wimpers krullen en dan een minibeetje mascara eropdoen, dan heb je dat minder denk ik

Is het alleen als je het opdoet? Anders kan je het opdoen met een visite kaartje: http://www.youtube.com/watch?v=cByuzpdXA-o

-

Ik heb hetzelfde dilemma, maar dan onder mijn ogen, terwijl het gewoon waterproofmascara hoort te zijn. :crazy_face:
Dus ben ik begonnen met poeder onder me ogen ed maar het blijft maar een panda-effect te hebben pff.

misschien een betere mascara kopen, of waterproof?

Ik heb dat ook, maar dan onder mn ogen, en ik gebruik gewoon waterproof, altijd.

Ja ik doe ook een beetje huidskleur-poeder zeg maar onder mn ogen, maar het helpt niet :’)