Mascara aan moeder vragen

Hi. Ik ben 13 jaar en ik wil mascara op doen. Moet ik dat vragen aan mijn moeder of gewoon doen? Ik weet het niet.:upside_down_face:

Ik denk wat jij fijn vindt. Je kan naar de winkel gaan en mascara halen, jouw moeder zal vanzelf dan wel zien dat je mascara op hebt. Of je kan het tegen haar zeggen en vragen om samen te kijken, er zijn best veel verschillende soorten

1 like

Ik had het gevraagd voor kerst en ook gekregen dat was wel een hint dat ik wou uitproberen met Make-up, je kan ook je moeder (liever nog oudere zus als je die hebt) vragen voor tips.

Hi, persoonlijk zou ik het wel eerst vragen( mijn moeder zou niet blij zijn als ik het niet eerst vroeg) wat ik heb gedaan ik stond samen met mijn moeder bij de Etos, maar kan ook bij de Hema, Kruidvat overal waar mascara verkocht word ik bleef een beetje treuzelen bij de mascara. Ik verzamelde heel veel moed en vroeg mam mag ik mascara? En toen vroeg mijn moeder of al veel meiden uit mijn klas het hebben, en ik zei ja. Toen mocht het!! Ik helemaal happy