Marvel/DC verjaardagsfeest, welk kostuum?

*Ik weet niet of het onder Lifestyle past, dus excuses als hij hier fout zit*

Heee mensen!
Binnekort geeft een vriend van mij zijn verjaardagsfeest, in het thema van Marvel vs. DC. Voor de mensen die niet weten wat dit is, dat zijn bijvoorbeeld de Avengers, Catwoman, Batman, Spiderman etc. Vooral superhelden dus (:

Maar de bedoeling is dat iedereen verkleed komt! Nu moet ik dus alleen nog een kostuum hebben die nog niet geclaimd is en die niet al te bloot is. Het liefst natuurlijk van een vrouwelijke superheld, maar een female-version van een man kan natuurlijk ook.

Hebben jullie leuke ideeën? Ik ben zelf namelijk niet super bekend met DC/Marvel, op de standaard characters na (die zijn allemaal al door een ander geclaimd, dus vandaar)

Thanks alvast :grinning:

poison ivy? of valt die daar niet onder?
Ik heb voor je gezocht:
lijstje van marvel: http://nl.wikipedia.org/w…perheld_uit_Marvel_Comics
Lijstje van DC: http://nl.wikipedia.org/w…e:Superheld_uit_DC_Comics

Uppje.

Als je een lijstje geeft van karakters die al geclaimed zijn…?

DC ben ik geen fan van, weet ik ook eigenlijk niks over verder.
Marvel… Miss Marvel, Squirrel Girl, Wasp, Mockingbird, Finesse, any of the X-Men females… Sowieso hebben DC en Marvel ook een hele hoop non-superhelden comics. Je kan ook altijd als Mary Jane/Gwen Stacy (Spidey’s love interests) gaan? Of Pepper Potts omg. Eh… Tja. Genderbends kunnen ook altijd maar daar ben ik persoonlijk niet echt fan van (te vaak niet echt goed gedaan).

Dat lijkt me echt geniaal, zo’n feest. Maar ik zou zelf niet kunnen kiezen dus aan mij heb je niets :’)

@nikopol
Ja ik bedoelde ook niet zozeer een superheld, supervillain is misschien zelfs meer mijn ding haha. De geclaimde zijn ehh… even zoeken.
Deze zijn geclaimd until now:
Noriko Ashida / Surge
Black Cat
Catwoman
Nick Fury
Deadpool
Forge
Deathstroke
Juggernaut
Thor
Gambit
Venom
Wolverine
Joker
Sandman
Harley Quinn
Vanessa Carlysle
Mystique
Ghostrider
Elektra
The Punisher
Emma frost
Jubilee
Iron man
Shadow Cat
Phoenix
Karolina Dean
Miss America
Spiderman

@lovegoodx
Thanks! Ik zat ze zelf ook al te zoeken, maar dan in het Engels haha.

Black Widow anders?
Wil je trouwens echt de hele outfit precies nadoen of een “geinspireerd door” soort iets?

(not mine!!)

Als je iemand zo ver kan krijgen kan je ook Marvel ‘koppels’ doen (Ant-Man & Wasp, Hawkeye & Mockingbird etc). Would be cool.

Of Fem-Hulk. Woo.

Haha ja fem-hulk is awesome, maar dan moet je weer zo groen worden :’)
En “geinspireerd door” lijkt me handiger, maar het liefst wil ik er zo dichtbij mogelijk komen.

Dat plaatje is trouwens geniaal! Die dingen zou ik in het dagelijks leven nog dragen haha.