Martina's Photography

Hallo,

Ik wil hier (slechts) een paar van mijn foto’s laten zien. Ik ben in het bezit van een Canon Spiegelreflexcamera met de volgende lensen:

• Kitlens 18-55 mm
  • Telelens 55-250 mm
  • Macro/portretlens 50mm f/1.8

Ook heb ik nog een Pansonic Lumix met een Leica lens.

Al jaren bezig met fotografie, begon rond mijn 10e jaar en ben toen een keer 2e geworden met een fotowedstrijd van National Geographic. Ik ben nu bijna 16 jaar en probeer een eigen stijl te ontwikkelen.

Commentaar altijd welkom want daar leer ik weer van :slightly_smiling_face:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

En voor de sfeer, omdat het lente is:)
7.

4 is echt heel mooi. :slightly_smiling_face:

O je hebt 2 x een 4. Ik bedoel de 2e 4.

ja klopt, verongeluk 2 x nummer 4. heb t inmiddels veranderd thanks :slightly_smiling_face: Ik heb nog wel meer foto’s van de serie “luxeflexachtig” haha ik zal ze binnenkort ook wel plaatsen :slightly_smiling_face:

ik vind ze mooi! Ook de sfeer op de foto’s door de bewerking vind ik erg tof.
Alleen bij de eerste is de houding van de arm niet helemaal mooi, ziet er beetje raar uit. en de laatste vind ik niet zo goed omdat er wat meer ruimte om het hoofd had mogen zitten, vooral bij de snuit. Maar verder echt leuke foto’s

Inderdaad die arm is wat minder, hij komt wat ‘nep’ over. bedankt voor de reactie :slightly_smiling_face:

Wauw, nummer 1, 4 en 5 vind ik echt heel mooi.

Bedankt hihi :slightly_smiling_face:

Mooie foto’s! Bij nummer 1 had ik even een schrik momentje omdat ik haar hand niet zag, toen ging ik nog goed kijken en toen vond ik ook haar arm heel raar :cold_sweat: Wat niet zo is hoor!

Wauw, prachtig, vooral 4&5 vind ik!

Bedankt voor de reacties, ik fotografeer eigenlijk alles wat ik mooi of interessant vind, hope you like my pictures, hier nog een paar :slightly_smiling_face:

mooi lijnenspel in 13

Hi,
Ik vind vooral 2 en 4 heel mooi omdat ze heel veel sfeer uitdrukken. Verder is 5 echt superleuk, 13 heel indrukwekkend en vind ik 14 ook wel wat hebben…

Succes, ik vind je goed!
-xx-

Ik vind 4 en 8 erg gaaf en 5 en 13 zijn ook heel mooi! Ga zo door zou ik zeggen haha

Ik vind je fotografie echt heel leuk gedaan, de beelden spreken me aan ondanks dat de bewerking toegegeven wel beter kan bij sommige foto’s omdat het daar een beetje over de top gaat.
4, 6, 9 & 10 zijn mijn favorieten. Het harde contrast bij sommigen is heel gewaagd, maar vind dat ook wel iets hebben. Al met al maakt het wel indruk. (:

bedankt voor de reacties :slightly_smiling_face:

Gister weer wat nieuwe foto’s gemaakt, de zon scheen heel mooi door de wolken heen en ik pakte m’n camera meteen! Binnenkort ga ik waarschijnlijk nieuwe lens kopen canon f/1.8 omdat je daar toch wel hele mooie (portret) foto’s mee kan maken :slightly_smiling_face:

Hier nog wat foto’s:

nog even een quote;

volgende foto’s op de typmachine eerst uitgetikt hahahaha, wel beetje oldskool

en nog wat random foto’s:

Gave foto’s, vooral nummer 10 is heel vet!

Wauw, ik vind 5 & 11 echt geweldig !

Thnxxx :slightly_smiling_face:))

Ik vind je ideeën leuk, maar je bewerking niet.