Marokkaanse webshop - moeite waard ?

Heee meiden,

Ik denk eraan een webshop te beginnen met Marokkaanse producten. Vooral omdat er (bijna) geen Nederlandse webshops zijn die dat bieden en omdat ik erg geïnteresseert in ben én iedereen ervan wil laten ‘proeven’.
Met producten bedoel ik Ghassoul (vulkanische klei), witte klei, groene klei, zwarte zeep, alep, henna, scrubdeeltjes, kessa handschoenen, rozenwater, oliën, hamamkits (alles voor een echte hammamritueel), kruiden voor in bad (vooral gedroogde, heilzame bloemen), kohl, muskus, jasmijn,
en dan nog kant en klare: scrubs, maskers, peelings, gels, haarserums en maskers, make up removers, crèmes voor ieder huidtype!

Kortom alles wat de Marokkaanse vrouwen al sinds eeuwen gebruiken.

Wat vinden jullie ?
Is dit de moeite waard ?

imane , dat is zeker de moeite waard , want dat soort producten zijn nauwlijks te vinden in supermarkten enz , dus dan is het wel super handig om online porducten te kopen xx

Oooh, dat zou ik super vinden!

Vooral omdat er hier bij mij in de buurt daar echt geen winkels voor zijn, maar ik zou het wel superhandig vinden als het een beetje binnen handbereik zou zijn… Ik vind dat je het moet doen!

Inderdaad je vind het echt niet. En als er dan eens een winkel is die dat verkoopt dan is het echt belachelijk duur!

lijkt me super!
de meeste dingen daarvan zijn toch natuurlijk? (niet chemisch?)

Goed idee! Zeker doen! Lijken me heerlijke producten :grinning:

& imane vind jij het tog de moeite waard? En ga je er tog voor?

xx Zo jaa ; wil je mij dan wat info( site enz.) sturen over de webshop xx!

Super dee , zeker doen !

Erg leuk idee!
Het is natuurlijk al populair omdat de meeste spulletjes natuurlijk zijn en goed werken, maar dan word het wat bereikbaarder ook voor de nederlandse meiden^^ Want die Marokkaanse vrouwen weten denk ik zelf waar de kleine winkeltjes zitten die dat soort dingen verkopen, maar wij niet.

Idd zou wat meer willen horen als je het egt gaat doen!

Jaa moet je doen ben zelf ook marokkaans en in de supermarkt kun je het bijna nooit vinden!:smiley:
xx,Byee
PS:Hou me op de hoogte ppliezz!

Oh, wat leuk dat iedereen zo positief erover is! :grinning:

Nu ben ik ondertussen al zeker dat ik het ga doen; ik moet alleen nog uitzoeken hoe en waar ik de webshop ga starten, dus met welk systeem.

Marokkaanse producten zijn zeer natuurlijk, neem nou bijvoorbeeld de zwarte zeep, daar zitten enkel olijven in én niets anders én het is ECHT de allerbeste scrub die er bestaat. Verder gaat het lang mee en het is niet duur. Eenmaal je dit gebruikt wil je niets anders, geloof me!
Dit is trouwens het geval met alle andere producten… Bijvoorbeeld Rhassoul (vulkanische klei) !

Tuurlijk breng ik jullie op de hoogte, én als je vragen hebt mag je die altijd stellen!

mag ik wat vragen, ken jij een Dinja & Mirjam ? ;$?

Dinja en Mirjiam ?
Wat/wie zijn dat ?

doen doen doen!
ik ben zelf ook marokkaans :grinning:

yoeehoeee

sorry dt moest er ff uit ,

Beschouw dit maar als een : Up.

Hihii, heel erg bedankt, iedereen! :slightly_smiling_face:

ga je dan ook naar België verzenden, want ik ben al in Marokko geweeste en die producten zijn inderdaad super :d

ja egt doen ik vind het een heel leuk idee

Ik ben zelf half marokkaans dus ik vind het heel leuk
X