Marokkaanse jongen en Nederlands meisje ?

Er zit een Marokkaanse jongen bij mij in de klas en hij kijkt veel naar me, lacht naar me, praat veel tegen me en hij fluistert vaak met vrienden en dan kijken ze mij aan en dan lachen ze . Mijn vraag is of een Marokkaanse jongen en een Nederlands meisje een relatie kunnen hebben volgens de Marokkaanse cultuur ?
x

Ik zie niet in waarom niet?

Ik neem aan van wel, als hij jou ook leuk vindt komt dat wel goed. Tegenwoordig doen weinig mensen daar nog moeilijk over. Ik zou zeggen ga er voor :wink:

Als hij jou ook leuk vind, zou ik er gewoon voor gaan :slightly_smiling_face:

Ga ervoor! Het kan later in je leven wat problemen geven, zoals de opvoeding van de kinderen, of die gelovig worden opgevoed etc als hij gelovig is, maar op deze leeftijd speelt dat nog helemaal niet mee! Als je zijn ouders ontmoet kan het natuurlijk nuttig zijn om even op te zoeken of aan hem te vragen hoe het meestal in een Marokkaans gezin werkt, als je daar geen ervaring mee hebt. In ieder geval, veel plezier samen :slightly_smiling_face:

Volgens mij niet, maar ligt er aan hoe streng ze zelf zijn

Dat kan niemand jou hier vertellen. Elk gezin heeft daar eigen richtlijnen voor en interpreteert de islam op hun eigen manier (er vanuit gaande dat je op het geloof doelt). Voor mij zou het echt niet uitmaken, maar ik ben geen moslim of Marokkaanse.