Marokkaans en... ?

Ik weet niet wat voor advies ik zocht. Ik weet dat jullie gelijk hebben.
Ik had gewoon gehoopt dat iemand zou zeggen dat het niet erg is om een vriendje te hebben als iemand zoals ik… Maar ik weet eigenlijk ook wel dat dat niet kan haha:(

Nouja, wel bedankt voor je reacties:) Ik zie nu wel beter in dat het niet goed is.

Nou het is ook niet erg om een vriendje te hebben. Maar je kan beter gewoon een betrouwbare jongen hebben die echt voor je gaat. En als het steeds zo is dat het uitgaat en hij meteen een nieuwe heeft, dan denk ik dat die ondertussen in de relatie al bezig is met andere meiden. Anders vind je niet zo snel een leuke nieuwe vriend of vriendin.

Je hebt gelijk. Maar ik zit alsnog met het probleem; wat met mijn gevoelens? Ik wil (eigenlijk niet) hem vergeten, maar ik vind te leuk? Ik kan mijn gevoelens ook niet in 1x laten gaan…

Afleiding zoeken! Ga met vriendinnen wat leuks doen en ja vergeten gaat nooit makkelijk.

Tsja, met vriendinnen wat leuks doen is makkelijker gezegd dan gedaan… Bovendien ga ik niet elke dag, de hele dag iets doen. Ik heb ook momenten dat ik bijvoorbeeld in mijn bed lig, en drie keer raden wie er dan in mijn gedachte komt…

Dat gaat vanzelf over. Ik heb hetzelfde ongeveer meegemaakt en geloof me je zult nog heel wat nachten aan hem denken. Laat er tijd overheen gaan, dan komt het goed.

Ik hoop dat je gelijk hebt, want ik heb best veel jongens leuk gevonden, maar bij hem is het anders… Ik weet zeker dat hij de ware is, hahaha.
Maar we zullen zien:)

Dat dacht ik ook haha… En nu, maanden later weet ik wel beter. Het klinkt stom maar er lopen nog zooo veel leuke jongens rond op deze wereld. Pin je niet vast op die ene, jij verdient het beste. Succes en het komt echt goed!