Marokaanse jongen!

Hallo

Ik werk in een bakkerij. Mijn baas heeft een zoon, Ilias. Ze zijn van marokaanse afkomst.

Ik en Ilias konden het supergoed met elkaar vinden tot… 2 weken geleden waren we zoals altijd zot aan het doen met elkaar en ik zei dat ik hem iets moest zeggen! Hij vroeg wat en ik zei: ik schrijf het op en jij doet het op de trap open! Hij deed het.
Die avond kwam hij naar beneden en zei hij dzt hij niet boos is maar wel verrast. Vorig weekend moest ik opnieuw werken en ik zei tegen hem dat het mij speet. Hij negeerde mij. Toen ik in de winkel was kwam hij zonder 1 ding te zeggen. Ik zei: ga je me blijven negeren? Hij antwoordde: ik negeer u toch ni?! Ik zo jawel. Hij zei: ja ma mijn pa, ge weet. Ik: jaja kom. We hebben die dag niet meer gepraat. Daar straks kwam ik hem tegen zonder hem te zien zei hij al dag.

Ik zie hem graag maar wil hem niet kwijt! Wat doen?

Liefs

lolwut ik snap je niet helemaal.
Wat heb je tegen hem gezegd?

Kan aan mij liggen, maar ik snap er echt niks van :cold_sweat:

Huh ik snap er niks van?
Wat had je dan geschreven? Dat je hem leuk vond ofzo? En waarom zou jij sorry zeggen en hij jou negeren?

Wat heb je uberhaupt gedaan/geschreven ?

‘Ze zijn van Marokkaanse afkomst.’

?

Ik snap dat gedeelte van Marokkaanse afkomst ook niet :’)
Wat maakt dat nou weer uit?

Nou dat iemand van Marokkaanse afkomst komt kan zeker wat verduidelijking geven. Die jongen zegt: ‘mijn pa’, wat waarschijnlijk betekent dat zijn vader het niet leuk vind als zijn zoon met een Nederlands/Belgisch meisje thuis komt.

OT: ik zou proberen er een leuke vriendschap op na te houden. Of je moet echt een relatie met hem willen maar dan zul je je moeten bewijzen tegenover zijn ouders. Succes, het is niet eenvoudig.

Kan aaan mij liggen maar snap er helemaal niks van

Oke, en wij moeten in onze glazen bol kijken om te weten wat je geschreven hebt?

Goed verhaal dit.

wat maakt het uit dat hij marrokaans is?
ik snap je verhaal niet oops