Marlies' Photography

Heeeii!
Ik ben Marlies (Lieesx) en ik ben 15 jaar. Ik ben nu al ruim 2 jaar bezig met fotografie en ben toch wel wat vooruit gegaan.
Ik heb een aantal topics gezien waar mensen hun foto’s deelden en vond dat ook wel iets voor mij.
Ik ontvang graag reacties en kritiek aangezien ik beter wil worden.
Neem ook eens een kijkje op mijn blog: lieesxphotography.blogspot.nl
De foto’s die je hieronder te zien krijgt, zijn nog niet eens 1/100 van die ik al gemaakt heb :stuck_out_tongue:
Liefs,
Lieesx

Hier nieuwe foto’s.
Het is de eerste keer dat ik mensen echt fotografeer…
Ik ontvang graag kritiek en reactie’s!
Liefs,
Lieesx

Is er een reden voor dat mijn topic al 80 keer gelezen is, maar geen reacties heeft? ):

Je maakt best leuke foto’s, maar ze spreken me niet erg aan. Misschien iets meer doen met de bewerking, compositie, etc?

Misschien had je ze in kleur moeten laten, dat spreekt mij altijd meer aan.
Je ziet dan meer het karakter in de foto, en door zwart-wit haal je dat soms weg

meer variaties in posities gebruiken, en zeker bij de tweede foto vind ik zwatrwit niet zo passend

de locatie op de 2e foto is tof :-)!

Dankjulliewel voor de reacties. Hier zijn ze nog een keer in kleur. Ik ga eraan werken. Het was wel de eerste keer dat ik portretfoto’s maakte…

.

.

leuke foto’s, er mag wel wat meer variatie in zitten.

Mooie foto’s hoor :slightly_smiling_face:. Er mag inderdaad wel iets meer variatie in je composities zitten. Wat ook belangrijk is bij portretfotografie: zorg ervoor dat je model niet teveel of te weinig ‘hoofdruimte’ heeft. (De ruimte boven het hoofd). Over het algemeen ‘hoort’ het hoofd er helemaal op te staan, maar ook weer niet met een heleboel bovenruimte. Dat is een regeltje waar je je heus niet altijd aan hoeft te houden, maar wat wel vaak gebruikt wordt in de portretfotografie :slightly_smiling_face:.

Dankjullie wel voor de reacties!! Binnenkort ga ik een vriendin shooten, en dat zal ik hier dan ook op plaatsen. Lieefssxx Liesx

lieesxphotography.blogspot.nl

Klopt het dat ik jouw foto’s niet kan zien?

Op je blog vind ik ‘Fortaste of perspective’ heel tof gedaan!

Ja klopt. Ik dacht, ik stap gewoon over op m’n blog… $; en dankjewel!!