Marleen

hihi is dat je vriendje ?

haha geen van allen is m’n vriendje, ik denk dat je op m’n broertje doelt :stuck_out_tongue: (9, 10, 11, 12, 16)

echt heel mooi!

Hele mooie foto’s! Ik weet niet waarom, maar 1, 2, 10, 14, 15 spreken mij vooral aan.
Welke camera + lens heb je?

Oh, en ik heb je toegevoegd op Flickr, kan ik daar je foto’s ook in de gaten houden, haha :grinning:

thanks! Canon 550D en ik gebruik bijna alleen maar m’n 50mm lens.

Wat een mooie foto’s! Vooral 7 en 14 vind ik echt toffe portretten! Verder bewerk je je foto’s echt heel goed. Not too much, maar gewoon goed kleurgebruik!

http://farm7.static.flickr.com/6198/6070175438_ac94299a34_z.jpg

foto van vandaag (van m’n 365 project)
ik vind zelfportretten altijd een beetje eng, maar upload 'm toch.

-

Heel gaaf, je zelfportret! Ik zie alleen bij je linkerschouder een soort randje, is dat met het bewerken gebeurd? Vind zelfportretten zelf ook eng, maar daar moet je je inderdaad gewoon overheenzetten :wink:

ja klopt…
oh ja goed dat je het zegt dat randje! was me niet opgevallen, heb het nu even bijgewerkt, kwam inderdaad door het bewerken. thanks :slightly_smiling_face:

Wow prachtig dit, je hebt echt talent volgens mij! Ik vind die laatste erg mooi met die schaduw.

Wow prachtig dit, je hebt echt talent volgens mij! Ik vind die laatste erg mooi met die schaduw.