Marktplaats

Hee,

Ik vroeg me dus af, wie van jullie zit wel eens op marktplaats? En hoe vinden jullie dan de leukste dingen enzo??

Ik zat zelf te kijken, voor leuke kleding, maar ik weet echt niet op wat ik dan moet zoeken! Dus wie heeft tips enzo, en hoe werkt het met verzenden enzo?/

Liefs,

Ik koop er heel veel, voornamelijk dingen die zelf gewoon erg duur zijn. Mijn iPhone heb ik bijvoorbeeld van iemand die hem maar een half jaar gebruikt heeft en ook al mijn dr martens komen van daar. Scheelt me toch mooi 80 euro bij die schoenen.
Het ligt er natuurlijk aan wat je zoekt :’)

Je maakt geld over naar degene van wie je het koopt + de verzendkosten, dat ligt aan het gewicht van het pakket, en die verzendt het naar je (als het goed is). Met duur spul zou ik het toch eerder ophalen.

Marktplaats is handig hoor ! Verzendkosten regelt de verkoper zelf gewoon, vaak laat hij jou die betalen, de prijs ligt aan het gewicht van jouw pakketje.

En wat je zoekt weet ik natuurlijk niet. Typ dingen in die je wilt
Bv: Broek zwart 36
en dan maar zoeken!

Maar ik kan dus geen verzend kosten doen. En ik zoek een spaggetie bandjes shirtje, maat xs, goed zoekwword daarvoor?

Ik verkoop alleen dingen op marktplaats. Koop bijna nooit dingen daar, dus upje!

spaghetti singlet