hallo iedereen ik heb een vraagje zijn er markten in londen waar ze spulletjes verkopen en ook fake kleding? alvast bedankt
ik ga dit even volgen ik ga in de zomervakantie naar londen
ja alleen maar
maar ook veel tentjes met van die i love londe truien etc
Camden town vind ik een hele leuke plek. Verder is portobello ook een leuke plaats. Volgens mij verkopen ze daar meer vintage enzo, maar het is echt een hele grote markt. Verder kan je op zich ook gewoon googelen.
Toen ik in Londen was, was er een soort overdekte markt en ook met straat toneel enzo. Ze verkochten daar oude platen en camera’s maar ook sieraden.
ik ga morgen naar londen
bedankt voor de reacties al
Covent Garden of zoiets is echt heel leuk!
Dat is een soort markt, en er zitten ook allemaal kleine winkeltjes enzo, echt heel gezellig daar.
En als je daar dan bent moet je echt even naar de Lush, die mensen daar gaan alles aan je uitleggen, en alles op je testen enzo, en laten zien, echt heel leuk!
Camden Market is een erg leuk om naar toe te gaan!
Portobello Road is leuk, veel leuke winkeltjes (ook veel vintage)
Waar was die markt READMYMIND? Ik ga deze zomervakantie!
Ik wil trouwens echt graag zo’n typische toeristen trui, met I love London.
Zijn ze duur? Bij van die souvenirwinkeltjes denk ik wel, kan je ze ergens anders nog kopen? (:
Lol die Lush daar is echt geweldig, ik en mijn vriendin zijn daar echt iets van anderhalf uur binnengeweest, Gingen we praten en hadden we een glittergevecht met iemand die daar werkte :’)
Bij een kraampje bij bijv. Covent Garden rond de 15 pond.
Dat is covent garden denk ik
Spitfields Market is leuk
Dankje whitewinter! (:
Ligt denk ik een beetje aan wat je stijl is, want ik vond het niks aan. Is allemaal alternatief en op die markt verkochten ze alleen kleding die ze hier ook op de markt hebben.
Camden Market vond ik echt heel leuk (: En ja, het is redelijk alternatief, maar ik ken genoeg niet-alternatieve mensen die het er heel leuk vinden.
Ik denk trouwens niet dat je makkelijk nep in Londen zal vinden, omdat het een EU-land is en de douanecontrole wel streng is.
Bij Camden zag ik anders genoeg imitatie en op de markt bij/van Notting Hill werden er (buiten het zicht van de bezoekers) merklabels op kledingstukken vastgenaaid.
Camden is zéker een aanrader, zoals hier al eerder vermeld is.