Markplaats&E-Bay

Wat kopen jullie op sites zoals; Marktplaats en E-bay? En verkopen jullie ook?
Ik ben benieuwd!

Ik verkoop op Ebay. Kost wel een boel geld om daar te verkopen.

Ik verkoop de kleren die ik niet meer pas. Ik heb laatst schoenen over marktplaats gekocht, zo goed als nieuw en voor een prikkie. En op ebay koop ik de meeste van mijn ringen en OPI en Chinaglace nagellak natuurlijk.
Ik denk dat de meeste mensen daar hun sieraden vandaan halen, en bijvoorbeeld telefoonhoesjes.

Er is trouwens een heel ebay topic, met wat mensen daar voor het laatst gekocht hebbe. Misschien kan je daar even kijken?

ebay, hmm ik heb daar een keer een telefoon gekocht, en nu een roze housing voor mijn blackberry, nu wachten tot t aankomt :grinning:

ik verkoop op marktplaats zo af en toe wat kleren, jassen of andere dingen die ik niet leuk vind of niet pas of maar in mijn kast hangen. alleen wil dat niet echt opschieten, net als hier. op ebay koop ik nooit wat omdat ik in het echt winkelen gewoon leuker vind.

Ik koop veel dingen via ebay(kleding, make-up, sieraden). Mijn ouders verkopen veel via marktplaats. Kleding wat ik zelf niet pas doe ik naar de tweedehands winkel of in de kledingcontainer.

Ik kijk wel eens op marktplaats, ook wel eens iets te koop gezet, maar zonder resultaat.
Ebay heb ik eigenlijk nog nooit gekeken.