Marketingonderzoek M&O

Hayy Chickitass,

Voor school moeten wij een marketingplan maken om een nieuw merk van een bestaand product succesvol te introduceren via de 4 P’s van de marketingmix. Het doet er niet toe wat de 4 P’s zijn en ook niet wat de marketingmix is.

We hebben al een bestaand product uitgekozen, namelijk schepijs. We hebben een nieuw smaakje verzonnen, zoete popcorn ijs of marshmallow ijs. We weten niet welke het lekkerst is. Welke smaak lijkt jullie het lekkerst, zoete popcorn ijs of marshmallowijs?

We moeten voor dit product ook een nieuwe naam verzinnen. Onze vraag is of jullie misschien leuke, bijpassende namen weten, die wij kunnen gebruiken voor ons product?

Kort samengevat heb ik dus twee vragen voor jullie,

• Welke smaak lijkt jullie het lekkerst voor schepijs, zoete popcorn of marshmallow?
  • Weten jullie misschien een leuke, bijpassende naam voor ons product?

Alvast bedankt,

Selinmahon.

niemand een reactie??

marshmallowijs! en dan in verschillende kleurtjes…mmm!
en een naam? Misschien een combinatie van icecream en marshmallow? Mallow dream? Vind ik altijd lastig!

Aaaaahw dankje ik vind die echt goedddddddddd :slightly_smiling_face:

mensen weten jullie ook een leuke slogan?:face_with_raised_eyebrow:??
nederlands please, kan ook engels
xies

Haha mag ik vragen waar je zit? Het klinkt verdacht herkenbaar.

Anyway, ik ga geen naam bedenken voor jullie gezien dat zelf verzonnen moet worden. Dat is jullie werk.
Ik kan wel zeggen dat ik voor marshmallow zou kiezen als smaak. Als jullie popcorn doen, moet je eigenlijk ook zout erbij doen. (Dat is ook wel leuk, twee smaken voor 1 product).