Markers?

Hooooi,

Ik wil al een hele lange tijd goeie markers hebben (het liefst brushmarkers op alcoholbasis). Nu wil ik ze niet bij een site zoals aliexpress bestellen, want als je over de 22 euro heen gaat moet je een heleboel douanekosten betalen etc. Ik heb ook al bij de Action gekeken, maar daar hebben ze nooit alle sets, dus voor je aan een tekening kan beginnen moet je eerst een paar keer naar de Action. Dat duurt me veel te lang. Nu wil ik er niet al te veel geld aan betalen, geen honderden euro’s ofzo…weet iemand een goeie site waar ik ze een beetje goedkoper kan krijgen en waar je geen douanekosten enzo betaald?

Ik hoor wel!!!

Die van de action hebben sowieso geen brush nibs en de meeste op aliexpress ook niet.
Echt goedkope brush markers zijn er gewoon niet (afhankelijk van wat je als goedkoop ervaart ig). Ze hebben bij de Flying Tiger ook budget markers maar ik weet niet of die brush nibs hebben.

Wat zou je max per marker uit willen geven?

Maarja als je al ‘zo lang’ markers had willen hebben had je ondertussen al lang alle sets bij de action gevonden

die van de flyingtiger hebben ook geen echte brushtip! zelfde als die van de action eingelijk
maar net andere qualitijd met alcohol iets dunner,
ik zou sowieso gewoon met goedkope van de action beginnen en niet te veel willen, probeer het eerst uit. vind je het echt tof gebruik je het veel en wil je der echt mee verder dan voor de dure gaan!