Marion.

Hai hai.=D

Nou ik zal me even voorstellen ik ben Marion ik ben 15 jaar.
Ik ben een raar mens die nogal raar kan zijn maar soms ook heel rustig en serieus. Tja mijn hobby’s zijn: Muziek luisteren, pc, vrienden, shoppen.

Mijn favo bands zijn: Tokio hotel, Blessthefall, breaking Benjamin, Super Chick, Enter Shikari, Coheed and Cambria, All Time Low A Heartwell Ending Cinema Bizarre, AFI, Alice in Videoland, Disturbed Alter Bridge, Avenged Sevenfold, Escape the Fate, Smile Empty Soul, New Found Glory, Three Days Grace, Kill Hannah, Fall out boy, All missing pieces, Panic at the disco, Paramore, The veronicas, Muse, My Chemical Romance, Millionaires, Porcelain and the Tramps.

Ja het zijn er nogal veel.xD
Ik hoop dat ik me nu een beetje goed heb voorsteld en anders moeten jullie gewoon vragen als jullie nog iets willen weten.:stuck_out_tongue:

Doei.<2

Hoi ^^

WELKOM :grinning:

Tokio hotel *kots*

Helleu.
Wat heb jij -afgezien van een paar bands- een geweldige muzieksmaak. :3

Laat me raden Tokio Hote.:stuck_out_tongue:

Vooral die ja. :’)

Hoooii ! Welkom :grinning:

Haha na ik zou zeggen dat ik helemaal niet zovaak naar hun muziek luister maar ik ben al zolang fan en nu ja kom je er niet meer vanaf alleen als ik op hun concert ben vind ik hun muziek weer helemaal geweldig.xD

Je noemt Alice in Videoland samen met TH ><

En A heartwell ending: dat is lang geleden dat ik dat geluisterd heb :open_mouth:

Willkommen ^^

Hooooooooi :wave:

halloow ^^

welkom! ^^
I like ur musictaste <3

Haai ^.^

Riot van tdg is cool

welkom op girlscene! have fun ^^

Hii :relieved:
hoe gaat 't ermee? muaha

sorry