Mario Kart Wii

Hoi,

Heeft hier iemand het spel mario kart… (voor op de WII?)
Zo ja, ga jij ook online?
En als dat ook nog eens zo is :wink: hahha
Zullen we dan vrienden codes uitwisselen zodat we tegen elkaar kunnen :wink:

Mijn code is 3437-3341-0012 en mijn naam op de wii is Nina :slightly_smiling_face:

Groetjes,

ik heb het wel maar nog niet gespeeld… te druk met andere dingen…

Oh oke…
Jammer :slightly_smiling_face:
Het is erg leuk :wink:

het lukt mij niet om online te spelen =s

Oh wat vervelend…
Heb je draadloos internet? (via een modem? )

Ik het ook maar weet ook niet hoe je online kan gaan op de wii.
Ik heb wel een draadloze modem kan iemand mischien uitleggen hoe je op internet gaat met de wii?

Misschien mijn broertje, die heeft ook zo’n code geloof ik…
Je laat 't maar weten!

wow cooliejoelie. we hebben sinds gisteren de wii *YAY*
maar kan je spellen op internet spelen? :open_mouth:

Hier kunnen jullie zien hoe je, je wii moet verbinden met internet :slightly_smiling_face:
http://wiiportal.nintendo-europe.com/1279.html

Koop pas aan het eind van het jaar een Wii(tenminste, als Animal Crossing Wii dan uitkomt), maar Mario kart wil ik wel hebben :3

Up

hoe duur issie?
mario kart is geweldig op ds

Klopt, vorig weekend heb ik het voor het eerst gespeeld en ik heb een vriendin van me ingemaakt :’) Ik scheen er best goed in te zijn

Ik heb MarioKart al twee weken en het is echt chiill… ik ben wel goed (heel erg dus :stuck_out_tongue: )
Ik speel wel vaak via Internet alleen probleem = ik mag een tijdje niet op de wii. een tijdje = een week of 3!!
Wegens slechte cijfer heeft mijn o zo geweldige moeder dit besluit gisteravond genomen… (nu is iedereen boos, omdat het mijn schuld is :grinning: maar iik weeet niet wat de code is… ik vraag het wel aan me broer, als ik weer mag spelen laat ik het weten :grinning:

Dit gaat naar Lifestyle!

Ja ik heb die :slightly_smiling_face: