Marilyn monroe

Hiiii! :]
Met Halloween word ik Marilyn Monroe! WHOOOOH xo Nu mijn vraag; Wat kan ik doen voor make-up? Ik ga voor een simpel wit kleed met witte schoenen c: Een paar extra tips zijn welkom! xo

PS:) vier jij Halloween? Zoja; Hoe ga jij? :]

Rode lippen in elk geval :stuck_out_tongue:

Kleine cat-eye, rode lippen, nep moedervlekje maken met eyeliner?

(ik weet nog niet of ik Halloween ga doen. Zo ja, dan ga ik in mijn kostuum van vorig jaar: Magenta van the Rocky Horror Picture Show)

Rode lippenstift, haar mouche aka schoonheidvlekje boven dr lip optkenenen en misschien zilveren oogschaduw met winged eyeliner?

Lijkt me voldoende

Hm sorry ik weet niks
ik doe trouwens niet aan halloween, vreselijk vind ik 't.

Een beetje Googlen levert btw al heel veel op:
http://getglamorous.blogs…onroe-makeup-step-by.html

Haar krullen/bol maken, net zoals Marilyn? Verder wat al genoemd is, evt enorme nepwimpers voor ‘zwoele blik’

krultang erin, hele haar rondom, touperen en een bus (of twee) haarlak erin.
Rode lippen, eyeliner, valse wimpers, neppe moedervlek… ga zo maar door haha. (:
nou ik woon in het Noorden maar wij doen niet echt aan halloween (alhoewel het me best grappig lijkt)

Hete rollers in je haar en veel haarlak
stift je lippen vuurrood
Winged eyeliner maar niet too much
Moedervlekje tekenen met eyeliner (zorg ervoor dat je het niet wegveegt)
Valse wimpers

En ik ga wrs gewoon als iets engs :’)

Nou, je haar sowieso krullen, lippen stift, zwarte winged eyeliner, het moedervlekje en ik zou heel licht roze blush doen.
Perfect toch? :stuck_out_tongue:

ik ga een pompoen plastische chirurgie geven haha *gewoon een gezicht erin snijden dus*

ehm misschien ook van die diamandoorbellen?

Alle tips zijn al gegeven haha :stuck_out_tongue: Nee, zelf vier ik echt geen Halloween, is niks Nederlands vind ik.